#1 Skrevet Februar 18, 2009 hei jeg sitter lurer på hvor det går og få laget skrift klistermerker? noen som vet av plasser der i lager sånt i bodø eller på fauske eller anndre plasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2009 Ta kontakt med bokstavfabrikken i Sjøgata. De lager det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2009 takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2009 anbefaller bokstavfabrikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2009 eksakt hvor er det den ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2009 Iflg Gule sider så er det her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2009 Trykkforum, holder til på glimt stadion.. Flymuseet er nåkk de som gjør dette billigst, snakk m Morten Jensen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2009 Om du har en laser eller blekkskriver, kan du lage akkurat det du vil selv.. Jeg har handlet diverse etiketter i A4 format her: http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=251605&_path=251882;251757;251779;251605&collapse=true 100-200kr pr pakke. Hvite og gjennomsiktige. Gørenkelt å lage skreddersydde merker med dem. Krever at du har saks/kniv selv, for å kutte og tilpasse. Jeg har brukt dette MYE i forbindelse med min firma-logo. Koster en promille av "proffe" merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...