reg.reimskifte (AGB), deler osv

Anbefalte innlegg

Skal bytte reg.reim og har derfor sjekket med merkeverksted osv hvilke deler som byttes. Problemet er at de jeg har snakket med, både delelager og verksted, er at de ikke har peiling på hva som er hva og hvilken funksjon det er og stiller meg spørsmål som gjør meg usikker på ting jeg viste i utgangspunktet.

Merkeverksted bytter:

tannreim

vannpumpe

løperulle

spennrulle

spennstykke

vibrasjonsdemper

Alle de tingene der er for så vidt greie, men de to siste var det ingen som klarte å forklare. Og fikk også opplyst at de ikke var helt sikre på om vibrasjonsdemperen var til reg.reim eller multireim : dum :

Noen som har en avklaring på dette? Nødvendig å bytte vibrasjonsdemperen?

Spurte også om dette kitet de brukte var KUN til AGB motor eller om det passet til andre motorer, 2.8 osv. Fikk da til svar av den ene avd at det passet kun til AGB, men av den andre fikk jeg opplyst én motorkode til en utgave av 2.8 motoren. Bra de viter hva de driver med :) Noen som har komentarer rundt dette? Ser på e-bay at det selges mange kit med og uten motorkode, benevning osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.