Hvem har best pris på BBS-felger?

Anbefalte innlegg

Vurderer nye felger til våren og har sett litt på BBS.

Noen som vet hvem i Norges land og rike som har best pris eller kan skaffe disse felgene?

Vet om noen i Oslo men de kan umulig være de billigste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kjøpe i fra US etc? Tror neppe du klarer og skaffe BBS i Norge til US priser. ;)

http://www.tirerack.com/wheels/bbs/bbs-wheels.jsp

Jo har tenkt på det, men det kan fort bli masse styr hvis det skulle skje noe. Kan sikkert spare en del på å handle felger utenlands men det betyr ikke så mye. Jeg vil ha en forhandler her hjemme å forholde meg til hvis det skulle skje noe. Vil mest sannsynlig kjøpe dekk også på samme sted.

Så i bunn og grunn er ikke prisen det aller viktigste. Vil selvsakt ikke betale mer enn jeg må, men service er også verd endel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gundersen Sportscar har jo ganske bra priser på BBS da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gundersen Sportscar har jo ganske bra priser på BBS da.

Det er de jeg også har funnet hittil som har best priser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo har tenkt på det, men det kan fort bli masse styr hvis det skulle skje noe. Kan sikkert spare en del på å handle felger utenlands men det betyr ikke så mye. Jeg vil ha en forhandler her hjemme å forholde meg til hvis det skulle skje noe. Vil mest sannsynlig kjøpe dekk også på samme sted.

Så i bunn og grunn er ikke prisen det aller viktigste. Vil selvsakt ikke betale mer enn jeg må, men service er også verd endel.

Skjønner,greit med norske garantier etc også. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.