Anbefalte innlegg

Hei

Ytterringene gikk lett, men sliter med å få delt innerbane og senter... Er det noen som har noen gode råd og tips å komme med?

Sitter her med varmluftpistol og har prøvd meg litt på den ene felgen, men det har ikke rikket seg ennå..

Håper det er noen kloke hoder her som kan komme med tips;)

mvh Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wheel-whores.com er et godt tips, er en tråd om det under split-rims

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan desverre ikke hjelpe deg, men eg lurer på om du vet kor du får skaffet nye ytterringer til felgene, skulle absolutt hatt nye på mine, vinteren har tatt litt på di

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wheel-whores.com er et godt tips, er en tråd om det under split-rims

Takker, Frode!

Skal gå på igjen ikveld:) Fikk et godt tips av Mr. Øimoen også. Må til med huggjern og gummiklubbe..

Glenn; søk, så finner du mange linker til dette.

Tips: sjekk e-bay.de iclair.de felgen-garage.de etc..

mvh Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la først felgen med eikene ned på en myk "ala" isoporplate, satte en plankebit mot felgkanten sånn at senteret ble litt løftet, så satt jeg en plankebit mot baksiden av eikene og slo med hammer. Etter et par slag snurret jeg på felgen for å ikke bare slå på en plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igår ble det kjøp av LCD-TV isteden for felgsplitting, men, men..

Varmer opp med varmluftpistol først, så slår jeg forsiktig med huggjern og gummiklubbe. Vips, så løsner disse også:)

Takker for hjelpen!

Nå går de snart til lakk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.