#1 Skrevet November 24, 2004 Møter vi opp for å høre hva moldenserne planlegger? Torsdag 2.des kl 19.00. Jeg er med om det er flere fra kristiansund som kunne tenke seg å dra, vi kan jo samles i en bil eller to istede for å kjøre hver vår slede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2004 Høres bra ut det! Alle medlemmer er hjertelig velkomne. Kanskje vi kunne få til et samarbeid med treffet i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2004 Opprinnelig postet av Kay Langhelle Møter vi opp for å høre hva moldenserne planlegger? Torsdag 2.des kl 19.00. Jeg er med om det er flere fra kristiansund som kunne tenke seg å dra, vi kan jo samles i en bil eller to istede for å kjøre hver vår slede Kanskje mulig at jeg kan slenge meg med... men har for ikke øyeblikket bil som er kjørbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2004 Kay : Jo, flere biler jo bedre mener nå jeg. Alltid morro med kolonnekjøring =) Men, jeg kommer sikkert jeg. Fikk forresten mail om det i dag/går. (det er forsåvidt litt rart, da jeg ikke er med i Molde`s lokallag. dog syns jeg det er fint =D ) Eskild...bilen din er vel klar til da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2004 Opprinnelig postet av Helge Fredriksen Kay : Jo, flere biler jo bedre mener nå jeg. Alltid morro med kolonnekjøring =) Hehe, seff Men om 'noen' har skrudd i stykker bilen sin og ikke kommer seg avgårde pga det osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2004 Hehe, seff Men om 'noen' har skrudd i stykker bilen sin og ikke kommer seg avgårde pga det osv Helge; Skjønner du hva jeg mener? Må nok skru litt til, og kan ikke garantere at bilen er kjørbar igjen til torsdag. Men hvem vet, kanskje jeg blir ferdig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2004 Helge; Skjønner du hva jeg mener? Må nok skru litt til, og kan ikke garantere at bilen er kjørbar igjen til torsdag. Men hvem vet, kanskje jeg blir ferdig... Skjønner =) Bilen min ser for øyeblikket ut som om den har overvintret noen år for lenge på BALKAN... mangler litt her .....å litt derå.....jøss....der å!? jaja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2004 Skal straks ut å skru jeg nå, så får vi se om jeg får bilen på veien igjen til torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2004 Skjønner =) Bilen min ser for øyeblikket ut som om den har overvintret noen år for lenge på BALKAN... mangler litt her .....å litt derå.....jøss....der å!? jaja Han derre pro frei fyren som bedriver verdens mest streikende yrke så forresten oppgitt ut da han så bilen min tidlig i morrest.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2004 Han derre pro frei fyren som bedriver verdens mest streikende yrke så forresten oppgitt ut da han så bilen min tidlig i morrest.... Hæ, streiker heismontører? Det har vi i-i-ikke sett Kjør 200 så slipper du sånt vettu, ingen skjøre plastdetaljer lenger ned enn knehøyde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2004 Er det noen som drar til Molde i morgen da? Jeg blir med hvis jeg får haik... Fikk igjen toppen til bilen idag, men får ikke skrudd noe i dag (heldagsprøve i "Lastelære" på skolen i morgen ). Også er det vel United - Arsenal på TV3 i kveld, får prøve å få med meg den, så får heller prøven komme i andre hånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2004 Er det noen som drar til Molde i morgen da?Jeg blir med hvis jeg får haik... Fikk igjen toppen til bilen idag, men får ikke skrudd noe i dag (heldagsprøve i "Lastelære" på skolen i morgen ). Også er det vel United - Arsenal på TV3 i kveld, får prøve å få med meg den, så får heller prøven komme i andre hånd Du skal da få haik med meg om det er å foretrekke =) Jeg kan kontaktes på telefon : 936 40 761 (tror det blir mye verksted å lite VACN forum =p) ta da! Meget formell forøvrig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 1, 2004 Er det noen som drar til Molde i morgen da?Jeg blir med hvis jeg får haik... Fikk igjen toppen til bilen idag, men får ikke skrudd noe i dag (heldagsprøve i "Lastelære" på skolen i morgen ). Også er det vel United - Arsenal på TV3 i kveld, får prøve å få med meg den, så får heller prøven komme i andre hånd Kjører jeg. Er plass til flere, bare jeg drar og panter litt flasker i kveld (fullt i baksetet, neeeida). Send meg ei melding eller ring på 916 41 108 så jeg får vite hvor jeg skal plukke deg opp Flere som skal sitte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 1, 2004 Kjører jeg. Er plass til flere, bare jeg drar og panter litt flasker i kveld (fullt i baksetet, neeeida). Send meg ei melding eller ring på 916 41 108 så jeg får vite hvor jeg skal plukke deg opp Flere som skal sitte på? Sitter på med Helge jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 2, 2004 Oppmøte på futuraparkeringa klokka 18 for kolonnekjøring eller? (for alle som evt måtte ønske å sette kursen over fjellet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 2, 2004 Oppmøte på futuraparkeringa klokka 18 for kolonnekjøring eller? (for alle som evt måtte ønske å sette kursen over fjellet) Ja, det høres jo greit ut, men tror det bare blir oss.... =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 2, 2004 Ja, da har jeg, Helge og Kay vært på møte i Molde. Var litt artig det... det ble diskutert litt angående NordVest 2005 osv. Og alle tre kom seg hele hjem igjen også, tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 2, 2004 ja da ja da, kom meg hjem jeg også til slutt. Etter en aldri så liten 'rast' på et busstopp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 2, 2004 ja da ja da, kom meg hjem jeg også til slutt. Etter en aldri så liten 'rast' på et busstopp. Viktig skiltplate å kunne i Kristiansund og omg. er JD 15778 Hvit Toyota Avensis 2.0 i Touring =) (er du klar over at du gjorde det 2 X ?!!?!? ) Men sånn om møtet. For et labert oppmøte. Det er mer en 75 medlemmer i Molde Lokallag. 75 i Nordmøre. Og så når Molde har møte og inviterer oss, så viser det seg å være 8 stykk (?) fra Molde og 3 fra Kristiansund! Hallo? Her bør medlemmer kjenne sin besøkelsestid og bli flinkere å møte opp. Håper i allefall vi på Nordmøre klarer noe bedre, men er redd det er ønsketenkning.... Det er vel ikke mer interesse eller ork i folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 2, 2004 Viktig skiltplate å kunne i Kristiansund og omg. er JD 15778 Hvit Toyota Avensis 2.0 i Touring =) (er du klar over at du gjorde det 2 X ?!!?!? ) Mottatt og forstått 2x.. Det har vi i-ikke sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 2, 2004 Mottatt og forstått 2x.. Det har vi i-ikke sett førre battnafjordah ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 2, 2004 førre battnafjordah ;p bah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 2, 2004 Lurer på om det er slikt man kan kalle å være heldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 2, 2004 Er det snakk om tværrkjøring med quattro her eller? Det er som dere sier, mange som er med, ikke fullt så mange som tar seg tid til slikt. Nå ble i tillegg denne infoen kun sendt ut pr mail, og den dekker bare en brøkdel av alle medlemmene. Når vi nå skal ha treff, og henger opp plakater i hele fylket i god tid på forhånd, og lar jungeltelegrafen jobbe litt, er det utrolig med folk som kommer likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 2, 2004 Er det snakk om tværrkjøring med quattro her eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...