#26 Skrevet Desember 2, 2004 Er det snakk om tværrkjøring med quattro her eller? Det er som dere sier, mange som er med, ikke fullt så mange som tar seg tid til slikt. Nå ble i tillegg denne infoen kun sendt ut pr mail, og den dekker bare en brøkdel av alle medlemmene. Når vi nå skal ha treff, og henger opp plakater i hele fylket i god tid på forhånd, og lar jungeltelegrafen jobbe litt, er det utrolig med folk som kommer likevel. Korleis kan eg få beskjed på mail? Hadde ikkje sjans til å komme sjølv i dag, så eg bøyer meg i støvet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 2, 2004 Vil tro at det er bare å oppgi mailadressen din til lokallagslederen (eller styret i lokallaget du tilhører?)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 3, 2004 Vil tro at det er bare å oppgi mailadressen din til lokallagslederen (eller styret i lokallaget du tilhører?)... Ja, det går sikkert det, men hadde vore fint viss det hadde blitt brukt funksjonen på nettsida Der står det i alle fall "Ingen nye maldinger fra lokallaget ditt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...