#1 Skrevet Februar 18, 2009 Jeg prøve monterte pluggen fra sportsrattet på airbaggen for å teste om dette passet. Det gjorde det jo, men nå får jeg den ikke av igjen. Jeg er litt redd for å ta i. Kanskje jeg ødelegger noe. Noen som vet hvordan jeg får ut den lilla kontakten fra airbaggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2009 Bare og dra den RETT ut, sitter litt hardt men er bare og nappe den raskt ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2009 (endret) Ta en liiiten tynn flat skrutrekker,så vipper du opp den gule "tappen" som låser fast hele kontakten.Da slipper du og nappe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2009 Etter mye om og men så fikk jeg den av. Den satt HARDT. Takk for rådet Bjørnar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2009 Ikke ødelegg noe før vi får montert rattet nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2009 Hehe...Den ble ikke ødelagt Inge. Jeg lover. hehe. Gleder meg som en unge på å få på rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...