#26 Skrevet Januar 18, 2005 Her på forumet finner man det meste av info + på klubbens hovedsider. Der har vi terminlister osv...! Her på forumet har vi blant annet "Treff" som egen del... Her på lokallags delen vil vi også komme med dato for lokale møter.... Det er også bare å komme med ideer osv. disse kan sendes hit på forumet eller ta det direkte med Per-Håkon på 90 19 12 12 (Leder Molde lokallag) his du skulle ha tanker om f.eks aktiviteter for å samle gjengen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 20, 2005 Bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 20, 2005 en 82 mod 2,2 5e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 22, 2005 Får ta og hive inn et par bilder jeg også da 96' A4 1.8T Quattro Og 84' VW Scirocco GTX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 25, 2005 Hadde vært kjekt ja om nokken kunne dra igang nokka lokalt her innafor klubben. "minitreff", cruising, møtes for grilling f.eks no når finværet kjem.. osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 25, 2005 Vi møtes jo på lørdag iaffal. Jeg har terrasse og kort vei til butikk. Tar glatt en kveld med grilling her iaffal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 26, 2005 ka so skjer lørdagen da? ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 26, 2005 ka so skjer lørdagen da? ;-) Vårmønstring borte hos AutoTeam AutoTeam åpner klokka 10. Det blir utstilling og premiering rundt klokka 14 (Egen tråd i lokallagsforumet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 26, 2005 Audi a4 quattro 96 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 13, 2005 En av mine to 80`er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 14, 2005 Her er bilde av min nyinnkjøpte 1989 Golf Gti 16V Kommer på veien i løpet av sommeren, forhåpentligvis med 16 elller 17" felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 1, 2007 Vekker litt liv i tråden igjenn jeg Min "nye" 99' mod Audi A8 4.2 Quattro : Flere bilder i prosjekttråden i signaturen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 3, 2007 Jaja....da har du fått litt å pusle med!! Deilig bil med super kjørekomfort!! Og vi bruker bare LITT bensin da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 4, 2007 Takk Har å pusle med en stund fremmover ja Bilen er sinsykt god å kjøre! Har aldri opplevd makan Bruker ca. 1.3 med min kjøring, syns ikke det er så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 10, 2007 Siden det var litt liv her igjen så vil jeg også si hei Her er min A6 Quattro Avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 16, 2007 Får slenge inn et bilde av min litt shabby VW Golf 1.8 1996, som trenger nue felger og en VR6 - leppe:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 17, 2007 Få se flere bilder da Rune... Velkommen inn på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 18, 2007 Er vel på tide at jeg legger ut bilder av min lille samling også.. -98 A6 Lim Audi 80 Competition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 18, 2007 Fant noen, flere bilder, mest av fronten: bh : . Må prøve og få tatt noen bilder i dagslys og av hele bilen. Og et lite bilde av girspaken, som sårt trenger en ny kule... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 23, 2007 her er mine biler:) 92mod corrado 2.0l 16v jetta g60 og Einsern jeg og en kompis har i lag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 27, 2007 Hei, er en helt fersk medlem i VACN. Men ikke innen volkswagen. Her kommer bilder av min første volkswagen. Så kjøpte jeg en 93' Corrado G-60 med ødelagt motor. Planen var å slipe veiv, nye råder og lager. Men det tok av litt. Så nå sitter jeg med et prosjekt. Når tiden strekker til blir den satt sammen. Har kommet litt på vei, men et lite stykke igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 27, 2007 Mens dette prosjektet var igang, begynte jeg å sikle etter en corrado til. Rett og slett elsker disse bilene. Siden jeg først skal lære en å kjenne, hvorfor ikke skaffe en til. Slipper jeg å tenke på to typer biler. Så da fikk jeg tak i denne: Første mods jeg har gjort på den var nytt luftfilter fra K&N. Ble mye bilder, men regner med de fleste på forumet her liker mange bilder. Det gjør iallefall jeg, så sleng ut mange bilder dere andre også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 28, 2007 heisann slenger inn et bilde eg og, bergenser som er ny i molde!!! stor by det her: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 5, 2007 Ny konebil....hun og vår lille prinsesse må jo ha en ok bil å kjøre rundt i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 17, 2007 Biln min! Audi coupe -93mod;) Prosjekt link: http://pic4.piczo.com/liaess/?g=30862114 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...