#1 Skrevet Februar 19, 2009 Noen som har gode tips for å sette på vwAudi-club klistremerkene våres? Jeg fikk 3 stk på lokaltreffet, men ALLE 3 var mongo! Jeg fiklet 10-15 min pr stk, for å få av papiret på baksiden. Men alltid satt flere bokstaver igjen i papiret. Ergo ligger alle 3 jeg fikk i søplekassen. Jeg skal innrømme at jeg bannet og svertet noe inni hel**e Bannet og svertet disse "eldgamle kinaproduserte klistremerkene" hehe (Jeg hadde jo nemlig exakt samme merker i 2001-2002 hehe) ER dem eldgamle eller? Eller er det noen gode triks for å få av beskyttelsespapiret, uten sette igjen NOEN bokstaver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2009 Dra forsiktig. Se på hver bokstav at den sitter på riktig ark. Men hvis du ikke har varm garasje, er det lite vits å montere klistremerker nå, de fester seg ikke ordentlig i kulda, og faller fort av igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2009 Dra forsiktig. Se på hver bokstav at den sitter på riktig ark. Men hvis du ikke har varm garasje, er det lite vits å montere klistremerker nå, de fester seg ikke ordentlig i kulda, og faller fort av igjen. Takker for kjapt svar Lars Olav Jeg satt til og med innendørs i sofaen. Med pinsett og en synål.. 3-4-5 bokstaver på hvert klistremerke tok med seg papiret på baksiden.. Mulig jeg bare har VM i uflaks med all jeg gjør altså hehe. Skal prøve på nytt ved neste lokaltreff, jeg får sikkert 3 nye mongo-merker å prøve hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2009 Noen som har gode tips for å sette på vwAudi-club klistremerkene våres? Jeg fikk 3 stk på lokaltreffet, men ALLE 3 var mongo! Jeg fiklet 10-15 min pr stk, for å få av papiret på baksiden. Men alltid satt flere bokstaver igjen i papiret. Ergo ligger alle 3 jeg fikk i søplekassen. Jeg skal innrømme at jeg bannet og svertet noe inni hel**e Bannet og svertet disse "eldgamle kinaproduserte klistremerkene" hehe (Jeg hadde jo nemlig exakt samme merker i 2001-2002 hehe) ER dem eldgamle eller? Eller er det noen gode triks for å få av beskyttelsespapiret, uten sette igjen NOEN bokstaver? Mit forslag,kjør uten, liker at biler har minst mulig klistremerker/dekor... men det er da min smak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2009 Mit forslag,kjør uten, liker at biler har minst mulig klistremerker/dekor... men det er da min smak. Lurer faktisk på om jeg er helt enig der altså Skiltrammene synes egentlig godt nok. Jeg lar bilen være som den er. Takker for innspill Runar Kanskje ett klistremerke INNI bilen på dashen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2009 Lurer faktisk på om jeg er helt enig der altså Skiltrammene synes egentlig godt nok. Jeg lar bilen være som den er. Takker for innspill Runar Kanskje ett klistremerke INNI bilen på dashen! Høres fornuftig ut... men vil ikke et i dashen irritere deg over tid... tenker på at det brytter linjene i dashen din..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2009 Lønner seg å gni litt på papiret som du skal dra av først...da blir det litt varme og det setter seg liksom. Da følger som regel slike merker med.. Er litt fint i bunnen av det lille sidevinduet bak syns jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2009 Er stor forskjell på merkene, noe sitter lett og noen er limt fast på feil side av papiret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2009 Jeg mener Arve Egeberg laget noen like klistremerker for en stund siden, disse var da i chrome i stedet for sølv. De var en lek å sette på. Hør med han om han har noen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...