#1 Skrevet Februar 19, 2009 Hei kjente og ukjente Vet dere om noen firmaer her i Vestfold som mapper hiddensprut? Vet det skal være et par i Holmestrand, men det er det jeg har fått av info. Hvilke firmaer er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2009 Hvilket sprut er det snakk om da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2009 Botnebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2009 034motorsport sprut (Vet om Autokvikk i Oslo, men vil sjekke priser litt i nærmiljøet først) Da sjekker jeg info med de imorgen Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2009 Botnebil tror jeg ikke du skal gå til... Er ikke øyvind som driver dette lengre, men du kan jo prøve å kontakte øyvind personlig da.. Øyvind Hansen. Er ikke sikker på tlfnummeret . finner det sikkert på gule sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2009 Noen spesiell grunn til du fraråder meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2009 Disse guttene som driver det nå er jo bare bilmekanikere. De er ikke noen tunere for å si det sånn. Øyvind har jo også solgt bremsebenken sin, så det er ingen der nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2009 Skjønte dette.. Hmm, andre forslag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2009 Som sagt tidligere. Ta kontakt med øyvind personlig. Han kan sikkert hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2009 Alt jeg fant, var dette: http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=%F8yvind+hansen&bc=0&lineId=Z0GPFQ9J&companyNameSearch=false Mon tro om det er rette personen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2009 Drar du sååå langt som til Drammen er det jo noen relativt habile der også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2009 Alt jeg fant, var dette: http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=%F8yvind+hansen&bc=0&lineId=Z0GPFQ9J&companyNameSearch=false Mon tro om det er rette personen? Det er jo bare å ta en tlf å høre om det er han som drev botnebil. Vet han driver ett selskap i tillegg til rallycross.usikker om det er transportfirma, men ta en tlf. Dyktig kar dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2009 Har TEF Racing i svarstad men vet ikke noe om de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2009 Det er jo bare å ta en tlf å høre om det er han som drev botnebil.Vet han driver ett selskap i tillegg til rallycross.usikker om det er transportfirma, men ta en tlf. Dyktig kar dette... Alt jeg fant, var dette: http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=%F8yvind+hansen&bc=0&lineId=Z0GPFQ9J&companyNameSearch=false Mon tro om det er rette personen? Det var feil øyvind hansen ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 1, 2009 Oisann, har ikke fått med meg innlegget ditt Christian.. TEF Racing virker lovende, ihvertfall etter nettsidene å dømme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 1, 2009 Hørt mye ymse om TEF, så fint om du sjekker ut om de er noe særlig for oss andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 3, 2009 (endret) Får gi en liten update her da.. Vel, de driver å flytter til større lokale når jeg pratet med Fredrik på telefon. Var ihvertfall veldig imøtekommende og svarte på det tapte annropet, så det skal de ha sålangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 27, 2009 ennå en update.. De har flyttet inn i botne bil sine lokaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...