#1 Skrevet Februar 19, 2009 Hei! Skal EU-godkjenne min Audi 100 Quattro og ser på bremserørene bak at dem kan trenge ett bytte... Hvordan er det å skifte dem bak? Må dem trekkes helt frem, og går dem over tanken? Mye jobb å skifte disse? Har erfaring med skifting av rør, så om det ikke er heeeelt for jævlig så vurderes dette :-) Har bare fått mangellapp på bremseslanger, men greit for egen sikkerhet... Forresten, noen som vet om billige foringer i bakstillingen/indre oppheng bak? Kostet fort 700,- stykke hos Møller.... mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2009 Jeg har nylig gjort den jobben. Helt kurrant kveldsjobb, bare de vanlige ubehagelighetene ved å jobbe under bil. Alle rørene ligger greit tilgjengelig, ikke gjemt over tank e.l. Hos meg var det helt rør fra lastavhengig ventil til midt på torpedoveggen. Jeg valgte å lage en ny skjøt under forsetet, for derfra så røret bra ut og det var lett tilgjengelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2009 Supert! Da skal jeg ta meg turen til biltema og kjøpe meg litt mere rør og bremseslanger ;D Så for meg at det lå over tanken og skit.. Og det er ikke noe særlig! Men tusen takk for kjapt svar Bård! Og bilder i tråden din var også supert! Takktakk! mvh morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...