#1 Skrevet Februar 19, 2009 Hei! Har for øyeblikket et jalla-Xenon-kit som skal beholdes til sommeren. I morgen får jeg nye lykter, med annen sokkel på pærene. Siden det er aftermarket, så er det ikke bare å stikke innom Berg & Co (Møller) og skaffe meg disse. Det som er, er det vanskelig å koble om slik at jeg kan kjøre halogen til jeg får meg nye xenon-pærer? I teorien er vel ballasten bare en boks mellom rele og bryter, og lysene? Forøvrig en 97' VW Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2009 Skal gå fint det, så lenge de originale kontaktene ikke er ødelagte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2009 Ballasten gir 23000 volt, så er nok ikke "bare" en boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2009 Er jo en boks da, som kjører ned ampere og opp volt, blir det vel? Men det er vel bare å koble fra de, og koble på noen kabler fra rele-sia rett til pæra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2009 Kople de ledningene som går INN til ballasten, over til halogenpæra. Vips så er problemet løst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...