Hjelp til kjøp av S4/S6 2,2T

Anbefalte innlegg

Hei.

Er nå litt på utkikk etter en Audi S4 2,2 Turbo. : rock :

Og lurer litt på hva som er forskjellen på modellene fra 91-97. Ser noen har forskjellige motorkoder,girkasser osv. Er det noen som er bedre en andre? Mindre feil? Og hva er forskjellen på modellene S4 og S6?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedforskjellen er jo at s4 er 100 og s6 er a6 karosseri. Såvidt jeg vet samme motor (2.2 aan) i begge, men 5 trinns kasse i de fleste s4 hvertfall, og 6 trinns i s6. Dårlige bremser på s4 (ufo) mens de er bedre på s6. Elektrisk manuell sperre på s4, men ikke på s6. Frem til 92' har ikke s4 airbager. Er flere forskjeller også, men er disse jeg kom på i farta :) Har en 92 s4 2.2 som skal selges, så du kan ta kontakt hvis du er interessert. eu godkjent i går :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ufo bremsene var vel bare ett eller to år på s4`n?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ufo bremsene var vel bare ett eller to år på s4`n?

Var ufo'r på 93' delebil jeg hadde hvertfall. Mulig det ikke var på 94 : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedforskjellen er jo at s4 er 100 og s6 er a6 karosseri. Såvidt jeg vet samme motor (2.2 aan) i begge, men 5 trinns kasse i de fleste s4 hvertfall, og 6 trinns i s6. Dårlige bremser på s4 (ufo) mens de er bedre på s6. Elektrisk manuell sperre på s4, men ikke på s6. Frem til 92' har ikke s4 airbager. Er flere forskjeller også, men er disse jeg kom på i farta :) Har en 92 s4 2.2 som skal selges, så du kan ta kontakt hvis du er interessert. eu godkjent i går :)

Takk. har du bilder av S4en? Du kan sende dei på email ellingsen.ellingsen@halliburton.com.

Hva utstyr har denne? Km? Servicehistorikk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

UFO var i 92 og 93 på biler med 2.2. De er slett ikke dårlige, men skivene er grisedyre å bytte, og de ser stygge ut bak åpne felger. Når det gjelder 5-trinns/6-trinns er det helt avhengig av hva bilen ble bestilt med, er null problem å finne 6-trinns i S4 og 5-trinns i S6. Liten forskjell i praksis, fordelen er igrunn kun ved banekjøring og at 6-trinns høres mer fancy ut.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.