#1 Skrevet Februar 19, 2009 Hei.. mine to spylere for spyleveske er ikke i orden, mulig det har fryst eller noe:p noen som har noe forslag på hva jeg kan gjøre??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2009 Sjekke om det faktisk er væske på tanken, prøve å se om den har fryst, høre etter om pumpa går da du drar i spaken, ta av slangene på dysene og se om det kommer noe dit da du spyler ( i så tilfelle er det selve dysa som har fryst/er tett ), sjekke om det kommer spylervæske på bakken da du spyler ( rør som evt. har hoppet av ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2009 Sjekke om det faktisk er væske på tanken, prøve å se om den har fryst, høre etter om pumpa går da du drar i spaken, ta av slangene på dysene og se om det kommer noe dit da du spyler ( i så tilfelle er det selve dysa som har fryst/er tett ), sjekke om det kommer spylervæske på bakken da du spyler ( rør som evt. har hoppet av ). OKi;) bare stoppet å fungere sånn plutselig når det var så kaldt her... så er nok noe som har fryst tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2009 Skjønner ingen ting jeg.. ! Nå har det vært litt mildt hjemme oss meg, trodde det skulle hjelpe, emn neida.. det fungerer ikke nå heller.. mmmm??hva kan dette være fornoe? væske har jeg hatt på også.. Spylerne på front lyktene fungerer meg ikke de på frontvindiet:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2009 Det er separate pumper til vinduet og lyktene. Hvis pumpen har fryst, og du har forsøkt å spyle med den, så har nok motoren i pumpen brent, slik at den ikke funker. Du får nok bare skifte ut pumpen, og passe på at du har spylervæske som tåler temperaturen i ditt distrikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2009 Jaa oki;) men det er to tanker som jeg så, skal det være spylervæske på bege?? å hvor sitter den pumpa:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2009 Litt kjekkt å få i stann dette her : D hhe..dritt føre etter veien nå om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2009 sikkert greit å sjekke sikringen(e) å hvis du ikke hører pumpene gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2009 sikkert greit å sjekke sikringen(e) å hvis du ikke hører pumpene gå Det er gjort, å de var hele:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2009 får'n egentelig spylevæske som tåler mindre enn 12minus? fort gjort og bli 20 minus på dissa traktene av landet gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2009 ikke hvet jeg noe er hvertfall galt:( har bestilt ny pumpe nå=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 25, 2009 får'n egentelig spylevæske som tåler mindre enn 12minus? fort gjort og bli 20 minus på dissa traktene av landet gitt Du kan få kjøpt konsentrert spylervæske, som da ikke er uttynnet og blandet ferdig på 4-liters kanne. Husker ikke hvor mye frost denne tåler. Hvis den ikke tåler nok, så må du rett og slett sprite den opp enda mere med teknisk sprit (jeg tror du kan bruke rødsprit) for å få spylervæsken til å tåle enda kaldere temperaturer. Generelt sett så er billig spylervæske blandet med mye vann, og tåler sjelden mindre enn -12. Jeg tror dyrere spylervæske fra bensinstasjoner tåler enda lavere temperatur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 25, 2009 OKei takk for det =) Noen som hvet hvor denne pumpa sitter??=D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 25, 2009 Spylervæskepumpa sitter nederst på spylervæsketanken. Aner ikke hvordan det er på bilen din, men det er mulig du må ha ut plastinnerskjermen eller ta av støtfangeren for å komme til den. Mener det er sånn på min A6 (uten at jeg har måttet skifte pumpe på den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 26, 2009 Så er ratt litt jobb å bytte den ?=) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 27, 2009 HEi;) noen som hvet helt sikkert hvor pumpa sitter på min passat 1999 model 1,8 turbo stasjonsvogn:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 27, 2009 står i tanken: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 27, 2009 står i tanken: [ATTACH]116534[/ATTACH] Takker vanskelig å bytte eller??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 1, 2009 Noen som har byttet dette på passater eller??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...