Anbefalte innlegg

Hadde for en tid tilbake problemer med at vår 2002 Passat 1,9 tdi slukte vann. Det kunne forsvinne 2-3 liter i uken. Hadde den på verksted, de fant ingen lekkasje, brukte radiatortetting for sikkerhets skyld.

Siden den gang har det ikke forsvunnet vann, men det oppstod en surkling i varmeregisteret når motoren ruses. Har forsøkt å lufte selv, samt hatt den to ganger hos merkeforhandler uten hell.

Noen som har vært borti noe liknende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luft i registeret? bare for å slenge ut det som slo meg først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å vite om dette er normalt eller ei, kan jeg si jeg har hørt slik lyd fra mange av TDI bilene jeg har prøvekjørt på jobb. En surklelyd inne fra dashboardet en gang innimellom. Da eierne ikke har klaget på dette og jeg har hørt det på flere, har jeg enn så lenge tenkt at det er normalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn lyd har jeg på min tdi og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn har vi i våres også, ganske sikker på at det er ac'en, har en volvo med samme lyden når den slår inn;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, da får jeg vel kanskje bare leve med det da. :-)

Rart da, at det plutselig kom, og ikke lar seg lufte bort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A4n min har jeg hatt denne lyden hele tiden, tror ikke det er noe som er galt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.