#1 Skrevet Februar 20, 2009 Lurer på å lakkere felgene i den moderane "gun metal" fargen. Noen som kunne poste bilder ? Spesielt bilder på grå bil hadde vert kanon bra! Takker ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2009 United Grey fra nye Golf og Passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2009 Søk rundt på dette forumet Vidar. Her finner du bilder av det mesta hva gjelder B5 S4. Ble det BBS? http://www.audizine.com/forum/forumdisplay.php?f=1 http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=175238&highlight=silver&page=3 Hva med sort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2009 ja skal hente BBS på lørdag, så håper de er bra og passer. Er ikke glad i sorte felger av en eller annen grunn. Synes felg design forsvinner. Synes litt lys ginmetal passer bedre til grå bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2009 Her har du BBS i gunmetal på en golv V stv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2009 Her har du BBS i gunmetal på en golv V stv dette var pent ! Har du fargekode / fargenavn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2009 Tusen takk, liker å få tilbakemeldinger Ingen anelse på fargekode. Men det er orginalt tilbehør til VW, så ta kontakt med en forhandler så kan de sikkert hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2009 Var ikke de der litt lyse? Når jeg tenker gunmetal, så tenker jeg mer i denne retningen. Dette er BBS sin origanale farge til CK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2009 Jo er langt på vei enig. En mellomting hadde kanskje vert optimalt :-). Smaken er som baken vett du... hårete og jæ.... :-) Bare så synd eg reiser noen måneder til Kina før eg får testet felgene på bilen :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2009 de bbs a på den røde var perfekte i mine øyne,lyse nok til att designet ikke blir borte å.. men smaken er som baken ja..ellers hadde vel alle hatt like å det hadde jo blitt mer enn litt kjedeli..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2009 de bbs a på den røde var perfekte i mine øyne,lyse nok til att designet ikke blir borte å..men smaken er som baken ja..ellers hadde vel alle hatt like å det hadde jo blitt mer enn litt kjedeli..hehe Ja synes fargen på den røde var veldig bra til rød bil og de lyse passet bra til mørk bil. Tror fargen fra den røde hadde passet best til min lyse grå farge. Fikk hentet felgene på lørdag. 3 av felgene var strøkne, mens en var kantkjørt. Må se om jeg kan finne noen i Bergen som kan fylle i sårene før lakkering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2009 Gunmetal på Daytona grey bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...