bilder av gunmetal felger anyone?

Anbefalte innlegg

Lurer på å lakkere felgene i den moderane "gun metal" fargen. Noen som kunne poste bilder ? Spesielt bilder på grå bil hadde vert kanon bra!

 

Takker !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

United Grey fra nye Golf og Passat

vinter052.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skal hente BBS på lørdag, så håper de er bra og passer. Er ikke glad i sorte felger av en eller annen grunn. Synes felg design forsvinner. Synes litt lys ginmetal passer bedre til grå bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du BBS i gunmetal på en golv V stv

 

Bilde022.jpg

 

Bilde008.jpg

 

29052008006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du BBS i gunmetal på en golv V stv

 

Bilde022.jpg

 

Bilde008.jpg

 

29052008006.jpg

 

dette var pent ! Har du fargekode / fargenavn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, liker å få tilbakemeldinger : rolleyes

 

Ingen anelse på fargekode. Men det er orginalt tilbehør til VW, så ta kontakt med en forhandler så kan de sikkert hjelpe deg. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke de der litt lyse? Når jeg tenker gunmetal, så tenker jeg mer i denne retningen. Dette er BBS sin origanale farge til CK

 

1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo er langt på vei enig. En mellomting hadde kanskje vert optimalt :-). Smaken er som baken vett du... hårete og jæ.... :-)

Bare så synd eg reiser noen måneder til Kina før eg får testet felgene på bilen :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de bbs a på den røde var perfekte i mine øyne,lyse nok til att designet ikke blir borte å..

men smaken er som baken ja..ellers hadde vel alle hatt like å det hadde jo blitt mer enn litt kjedeli..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de bbs a på den røde var perfekte i mine øyne,lyse nok til att designet ikke blir borte å..

men smaken er som baken ja..ellers hadde vel alle hatt like å det hadde jo blitt mer enn litt kjedeli..hehe

 

Ja synes fargen på den røde var veldig bra til rød bil og de lyse passet bra til mørk bil. Tror fargen fra den røde hadde passet best til min lyse grå farge.

 

Fikk hentet felgene på lørdag. 3 av felgene var strøkne, mens en var kantkjørt. Må se om jeg kan finne noen i Bergen som kan fylle i sårene før lakkering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunmetal på Daytona grey bil..

18092008128.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.