#1 Skrevet Februar 20, 2009 Er på jakt etter ny orginal ECU som ikke har vert tukklet med. delenr: 06A-906-032-FC Noen som vet hvor man kan få tak i slikt til en grei penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2009 2000 Svenske kroner + frakt og moms: http://www.bildelsbasen.se/index.php?index=default&link=item&searchmode=2&partcodesearch=06A906032FC&sortfield=vehiclemodelyear&sortorder=1&page=1&id=1142485 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2009 Simco, ES elle Norsk bildelesenter, låg ingen på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2009 2000 Svenske kroner + frakt og moms: http://www.bildelsbasen.se/index.php?index=default&link=item&searchmode=2&partcodesearch=06A906032FC&sortfield=vehiclemodelyear&sortorder=1&page=1&id=1142485 Det er jo nesten gratis med dagens kronekurs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2009 takker, skal sjekke litt rundt omkring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2009 da, trenger jeg en ny ecu igjen med samme delenr som nevnt tidligere... (ikke spør hvorfor) finner ingenting på bildesbasen eller ebay. Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2009 da, trenger jeg en ny ecu igjen med samme delenr som nevnt tidligere... (ikke spør hvorfor) finner ingenting på bildesbasen eller ebay.Noen som kan hjelpe? Hør med Tor Egil Hennestad (Chipsenter Mjøsa),han skaffer de fleste ECU`r. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2009 takker, skal prøve å få avgårde en mail til han. noe mening om pris osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2009 bilen begynnt å spise styrebokser til frokost? hehe.. eller noen som prøver å lære seg å lodde chip?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2009 Hehehe, ja mange måter å si det på^^ er vel noe i den siste setninga du nevnte der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2009 takker, skal prøve å få avgårde en mail til han. noe mening om pris osv? Jeg måtte kjøpe ny pga Unitronic,og i fra SE kom en ny på 3600SEK inkl frakt til Charlottenberg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2009 ok, det er jo en overkommelig pris da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 26, 2009 Jeg måtte kjøpe ny pga Unitronic,og i fra SE kom en ny på 3600SEK inkl frakt til Charlottenberg. Pga. Unitronic? Utdyp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 26, 2009 Fant denne nå hos bildelsbasen: http://old.bildelsbasen.se/index.php?index=default&link=item&searchmode=2&partcodesearch=06A906032FC&sortfield=vehiclemodelyear&sortorder=1&page=1&id=14635398 Har stått i en a3 med annen motorkode, har dette noen stor betydning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 27, 2009 Alt du treng er et ecu av samme type. Så kan du lodde eller flashe riktig sw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 27, 2009 Fikk tips om at siste benevnelsen (FC) i delenr kunne samkjøres med et annet delenr, sjekket litt runt og fant ut at feks AUM motoren og ARX motoren (har selv ARX) brukte samme styringsboks bare annet delenr. Finner mange på ebay som har MD,FD,CL,BP osv men ikke FC i slutten. Noen som har peiling på dette? Er ferietider hos møller så fikk lite hjelp der ang hvilken som stemmer overens osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 27, 2009 Alt du treng er et ecu av samme type. Så kan du lodde eller flashe riktig sw. Var det jeg også fant ut, peiling på delenr som som kan stemme overens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 27, 2009 Kva er delenr på ecuen din da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 27, 2009 ? http://www.teilesuche24.de/pkw,skoda,octavia-combi-1u5,98,1-8-t,6/steuergeraet-motormanagement,hella_5da009176301 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 27, 2009 Står i første post;) 06A-906-032-FC Så den der Roar, men stiv pris da... betalte 1500kr for den andre jeg fikk fra ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 27, 2009 Reidar, Har du boschnummeret også? 0261207204? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 27, 2009 Har du sett her? http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfo.aspx?Matrix_Id=1&Brand_Id=1300&Model_Id=1341&PartGroup_Id=28&Part_Id=7470 http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfo.aspx?Matrix_Id=1&Brand_Id=4200&Model_Id=4202&PartGroup_Id=28&Part_Id=7470 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 27, 2009 Boschnr er enklare å leite ut fra ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 27, 2009 Ser ut som nbf kan ha noe tilsvarende på lager, Roar! Skal sjekke pris der i morgen, så legger jeg ut boschnr i løpet av morgendagen:) Oppdaterer så snart jeg finner ut av noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 27, 2009 Tror nok ikke boschnummeret ditt er så langt unna Så her har du en som ikke koster all verden heller. Ikke bry deg om at den har sittet i en Skoda, det kan kanskje bare være positivt KLIKK HER ELLER KLIKK HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...