#1 Skrevet Februar 20, 2009 hei jeg har en audi 90 som ikke vil gå på tomgang, er det noen som har peiling på hva det kan være gale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2009 Det kan være mye, er dette når den har blitt varm? litt vanskelig å starte når den er varm også kanskje? da er det nok i tilfelle kaldstartsdysa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2009 Er det som nevnt over hele tiden eller kun før den er varm? Er det også etter den er varm kan det være tomgangsmotoren som det er noe kluss med, eller bryteren på spjeldhuset som gir signal til hjernen når spjeldet er helt lukket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2009 Kan også være mulighet for falskluft, slange i insugsbelga som har detti utt eller noe, har vert ute for dette også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2009 dette er hele tiden. når bilen dør selv er den vanskelig å starte, men når jeg har turtall å vrir svitsen så er den lett å starte. falskluft har jeg sett på men alt ser bra ut der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2009 Nå er ikke jeg sikker på hvordan det er på 2,2 men på 2,3 (ng) så sitter det hvertfall 2 brytere på spjeldhuset, en for når spjeldet er i lukket stillig og en for når man har wot. Er vel en grei plass og begynne vil jeg tro om 2,2en også har bryter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2009 dette gjelder en 2,2 kv motor opprinnelig med div modifikasjoner men er kun blokk og topp det er gjort noe med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...