#1 Skrevet Februar 20, 2009 Er det noe spesielt jeg må passe på når jeg skal bytte toppdekselpakning på min Audi A4 2,5 TDI? Er det veldig mye skruing? Mvh Tor A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2009 toppdeksel pakning er fort gjort, pass på og ikke stram boltene for mye når de skal på igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2009 toppdeksel pakning er fort gjort, pass på og ikke stram boltene for mye når de skal på igjen. er det noe bestemt moment dem skal skrues til med eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2009 nei, men jeg strammet med 15nm og da røyk bolten tvert av, bruk en liten skralle, ta det på feelingen bedre det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2009 nei, men jeg strammet med 15nm og da røyk bolten tvert av, bruk en liten skralle, ta det på feelingen bedre det... okei, takker for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2009 (endret) Litt skruing er det jo, du skifter toppdekselpakning på 4 stk R5 2,5 tdi biler på samme tiden som du tar 1 V6 bil. Må av med dyserør og returslangenipler på alle dysene. EDIT: Husk også på at man må bruke pakningsmasse under og over gummipakningen, ellers blir det ikke tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2009 De niplene/koblingene for returslangene på hver dyse, har 2 kobberringer pr. dyse som må skiftes etter å ha vært av en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2009 regner med det er litt skruing ja, men satser på og få det til selv. så på sidene til quattroco, at dem hadde 2 stk toppdekselpakninger til 500,- er det billigere enn møller?` og de kobberringene koster vel ikke all verden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...