#1 Skrevet Februar 20, 2009 passer frontlippe/spoiler fra gti på vanlig frontfanger på golf v?? på gti'en så er vel spoileren lenger en vanlig fanger.. er det nokon som kan gi meg rett svar?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2009 passer ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2009 ok. takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2009 Har en Votex ,org vw styling ti golf V og jetta fra 05+ til salgs jeg. Den er sort met og selges om du er interessert i noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2009 var det ikkje du som hadde ein salgstråd ute?? og skulle sende meg bilde?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2009 Har en Votex ,org vw styling ti golf V og jetta fra 05+ til salgs jeg. Den er sort met og selges om du er interessert i noe sånt. Golf V GTI og Jetta kan bruke samme frontspoiler. Vanlig Golf V og Jetta passer ikke om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2009 eg kom på dette etter eg skreiv innlegget, men ebay er min venn og ein frontlippe er på vei til meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...