#1 Skrevet Februar 21, 2009 jeg er litt nysjerrig på om noen her har tips om hvordan jeg får ut framsetene i golfen på en enkel måte?? jeg så over en runde å d så ut som en litt komplisert operasjon.. takker for tips;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2009 Er det ikke på samme måte som på tidligere modeller da? Isåfall er det bare å fjerne splinten fremme, koble av batteriet og koble fra airbag,setevarmer etc . Dytt setet helt bak på skinnene og vipp ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2009 Er det ikke på samme måte som på tidligere modeller da? Isåfall er det bare å fjerne splinten fremme, koble av batteriet og koble fra airbag,setevarmer etc . Dytt setet helt bak på skinnene og vipp ut. jeg så ikke i framkant så må vel se;p takker for tipset;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2009 jeg så ikke i framkant så må vel se;p takker for tipset;P 2skruer helt nede ved gulvet framme som må skures ut;) enten T45 torx eller vanlig 13mm 6kant. litt varierende I tillegg må du ta bort deksler som ligger over skinnene bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2009 (endret) 2skruer helt nede ved gulvet framme som må skures ut;) enten T45 torx eller vanlig 13mm 6kant. litt varierende I tillegg må du ta bort deksler som ligger over skinnene bak. Dekslene på skinna bak må også av ja. Jeg gjorde det enkelt og bare dytta de av i en smell sammen med setene da jeg bytta seter. Funka helt fint det: rolleyes. Men de skruene så ikke jeg noe til på bilen min. Ut og inn med setene på 10 minutter, kun en liten tang som verktøy. Derimot var det litt skruing på seteryggene bak, men ingen stor jobb. Vag gutta' har vel kanskje forandra på festene på modellene som kom etter bila mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2009 Dekslene på skinna bak må også av ja. Jeg gjorde det enkelt og bare dytta de av i en smell sammen med setene da jeg bytta seter. Funka helt fint det: rolleyes. Men de skruene så ikke jeg noe til på bilen min. Ut og inn med setene på 10 minutter, kun en liten tang som verktøy. Derimot var det litt skruing på seteryggene bak, men ingen stor jobb. Vag gutta' har vel kanskje forandra på festene på modellene som kom etter bila mine Festet framme er ikke likt som på tidligere modeller. vil heller ikke anbefalea å smelle av de dekslene bak siden de er skrudd fast og vil knekke om man bare kjører sete bak uten å fjerne de først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2009 ja må vel ta av disse skinnene.. men har ikke kommet meg ut for å prøve enda da været er forferdelig:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2009 (endret) ja må vel ta av disse skinnene.. men har ikke kommet meg ut for å prøve enda da været er forferdelig:S Uansett så behøver du ikke ta av skinnene, det er bare å få fritt frem for setet som skal dras av skinnene. Regner med at skinnene er like på 4'rn som tidligere. Greia er bare hvordan setet er festet fremme slik at de ikke stopper i posisjon lengst bak, og som det ble sagt her; skru av dekslene på skinnene i bak-kant hvis de er skrudd(var ikke det på mine). Er været forferdelig sier du? Er det her og, sikkert flere hundre meter snø, og tusen sekundmeter vind: haha : Kjipt iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2009 Uansett så behøver du ikke ta av skinnene, det er bare å få fritt frem for setet som skal dras av skinnene. Regner med at skinnene er like på 4'rn som tidligere. Greia er bare hvordan setet er festet fremme slik at de ikke stopper i posisjon lengst bak, og som det ble sagt her; skru av dekslene på skinnene i bak-kant hvis de er skrudd(var ikke det på mine). Er været forferdelig sier du? Er det her og, sikkert flere hundre meter snø, og tusen sekundmeter vind: haha : Kjipt iallefall... hehe snø har vært greit det men her er det ca 50cm snø og plaskregn:S å et fint lag med polert is på gårdsplassen:P jeg skrudde av di to torx skruene som er helt fram å tok av disse plastikk dekslene over skinnene å reiv det ut;P så håper jeg det går som en lek å få disse på ijen;P så takker for hjelpen alle sammen;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2009 Er like lett å sette inn! Jeg å bror byttet interiør i Golfen hans (mk4) før han solgte den, og ingen av oss hadde vært borti det før. vi byttet alt på en time, medregnet støvsuging etc så er en grei jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 21, 2009 ja blir vel greit;P bare ta seg litt tid.. fant litt snusk ved ene vinduet men skal ha på litt linolje så blir det vel greit;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...