#1 Skrevet Februar 21, 2009 Hei, må ha ut sigarett tenneren som er rett bakom girstanga og av med hele midtkonsollen. Plages med dette nå, er det noen skruer bak, må jeg skru av armlene? Har skrudd av skruene på siden og tadd av det dekslet som ligger med girstanga. Er det bare å trekke alt litt bak også opp eller? Sigarett tenneren er ikke helt som den skal, tror fjæra inni har hoppet av elns. så sku ha hadd den opp. 2001mod a4 1.8tq b5 facelift. Takk for alle svar MvH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2009 Hei, må ha ut sigarett tenneren som er rett bakom girstanga og av med hele midtkonsollen. Plages med dette nå, er det noen skruer bak, må jeg skru av armlene? Har skrudd av skruene på siden og tadd av det dekslet som ligger med girstanga. Er det bare å trekke alt litt bak også opp eller?Sigarett tenneren er ikke helt som den skal, tror fjæra inni har hoppet av elns. så sku ha hadd den opp. 2001mod a4 1.8tq b5 facelift. Takk for alle svar MvH Hei! Er det bare sånn at sigarettenneren ikke henger inn til den blir varm eller? Du kan isåfall bare bøye inn igjen fjærene nedi sigarettennerhullet uten å demontere noe.. Anbefales å ta ut sikringen mens du gjør dette hvis du bruker en skrutrekker eller annen metallgjenstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2009 Ligger et deksel over sigarett tenneren som du trykker på så vrir hele tenneren seg rundt og tenneren kommer fram. Denne fjæra er hoppet av tror jeg for må presse den rundt selv. Skal legge en ledning til lyset rundt sigarett tenneren derfor jeg må ha den opp Takk for tipset om å fjerne sikring, fant det ut og fjerna ene polen på batteriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2009 Ligger et deksel over sigarett tenneren som du trykker på så vrir hele tenneren seg rundt og tenneren kommer fram. Denne fjæra er hoppet av tror jeg for må presse den rundt selv. Skal legge en ledning til lyset rundt sigarett tenneren derfor jeg må ha den opp Takk for tipset om å fjerne sikring, fant det ut og fjerna ene polen på batteriet Åh, slik ja Du får ikke vippet ut hele sigarettenneren uten å demontere hele midtkonsollen da? Har ihvertfall vært borti det på endel biler at sigarettennerenheten som snur seg rundt bare ligger nedi en "skål", hvis du skjønner.. Husker ikke helt i farta eksakt hvordan fjæra og det opplegget sitter på b5 facelift men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2009 Har prøvd nå lenge å fådd den bare vippa ut, ser ut til at det er 2 ''akslinger'' på hver side av den som den vippes på. Den ligger nede i en slags skål ja. kansje den bare må brytes ut eller? Har plagdes med denne i 2 timer nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2009 Har prøvd nå lenge å fådd den bare vippa ut, ser ut til at det er 2 ''akslinger'' på hver side av den som den vippes på. Den ligger nede i en slags skål ja. kansje den bare må brytes ut eller? Har plagdes med denne i 2 timer nå. Har du prøvd å bende ut litt på ene siden ved akslingene da, slik at du kanskje får løsnet den på ene siden, også kan du ta andre siden etterpå? Litt kjedelig å ta ut hele midtkonsollen for så å finne ut at det ikke hjelper deg videre liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2009 fikk den av på en siden ista, men den ville ikke opp enda Ja er jævli kjedelig om jeg må det Men har en ledning som skal kobles til den ledninga som gir lys rundt sigarett tenneren når jeg skrur på lysa i dashbordet. Er usikker på om jeg kommer till den ledninga når jeg har fådd plukket opp sigarett tenneren eller om jeg må av med hele midtkonsollen uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2009 Okei.. Spørs om du må prøve å bende opp begge sider samtidig da evt.. Er som sagt litt usikker på hvordan kablingen er der så skal ikke si noe sikkert men det enkleste hadde antagelig vært å fått opp den først for å se Har desverre ikke tilgang til verkstedhåndbok før mandag på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2009 Skal prøve det Får bare plages videre da, finner det sikkert ut Takker for hjelpa. MvH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...