#1 Skrevet Februar 21, 2009 Har en A6 98 mod som begynte og fjuske her om dagen. Dette har bare blitt verre og verre og i dag så går den noen sekunder før den stopper. Hvis jeg prøver og gi gass stopper den med en gang. Har bytta plugger uten at det hjalp. Noen som har forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2009 Begynn med å ta diagnose, da får du ein peikepinn på kva det kan være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2009 Får ikke flyttet på bilen siden den stopper med en gang jeg prøver og gi gass. Den går maks 10 sek på tomgang før den stopper uansett. Kan det være LMM som er defekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2009 Kan jo begynne å koble den bort ja. Bare ta av kontakten på den. Kan jo og være coiler eller sluttstykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2009 Sikker på at det IKKE er kondens i bensina?? Greit det var mest problemer med forgassermotorer "før i tiden", men jeg har da lest at 2-3-4 her på forumene har hatt kondens iallefall.. Sjekk det og, billig feilsøk iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2009 Jeg har prøvd med kondensfjerner uten at det hjalp. Skal få dyttet den inn i en garasje med varmegrader for se om det hjelper om den står der et døgn eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2009 Har nå kjøpt en 2007 A6 2,0 TDI MLT LIM, så det er på tide og få liv i gammlebilen igjen slik at jeg får solgt den. Det virker som om startsperra har slått inn siden den stopper med en gang og lampa lyser. Jeg fant denne tråden om hva som kan være feil og hvordan det kan repareres http://forum.vwaudi-club.no/showthre...ht=startsperre Er det likt fremgangsmåte på 98 A6? Har ikke lyst til og utløse airbagen..... Er det noen andre forslag til hva det kan være så kom med gjerne med råd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2009 Som sagt tidligere i tråden, så må du få sjekket diagnosesystemet for eventuelle feilkoder før du gjør noe annet (og dumt). Bruk ditt lokallagsforum til å spørre om det er noen i ditt distrikt som har VagCom og kan sjekke bilen din for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2009 Noen med VagCom på i nærheten av Skedsmokorset som har mulighet til og hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 14, 2009 Er det noen i nærheten som kan hjelpe meg med diagnose? Skulle ha solgt bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 14, 2009 Er det noen i nærheten som kan hjelpe meg med diagnose? Skulle ha solgt bilen... Nærheten av hvor? Det er mulighet for å legge inn sted i profilen din, det hjelper i mange slike tilfeller. Også ved kjøp og salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2009 Takk for innspillet! Da har jeg rettet profilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...