#1 Skrevet Februar 21, 2009 Heftig Rs2 bygget av Pk Motorsport kjører "autobahn run" med en hvit Rs4 B5 Kan forresten vær at filmen er postet før, men jeg syntes den var så bra at jeg legger den ut på ny: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2009 Steike så tøffe hjul han hadde da http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146089 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2009 denne er bare syk.. må være en av de feteste rs2 jeg noen gang har sett:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2009 Steike så tidlig han fikk ladetrykk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2009 denne (rs2n) som lå tilsalgs i sverige for litt siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...