#1 Skrevet Februar 22, 2009 hei, jeg er på utkikk etter nye sommerfelger som vil kle min audi coupe quattro typ89. har veldig lyst på kant, men vet ikke hvilke jeg skal velge.. noen som har forslag? har tenkt på 17tom.. og kanskje 8,5 breie eller noe sånt? sånn den står nå, er det da verken senk eller valsede hjulbuer på den.. på forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2009 Brock B1 er jo alltids en vinner her da, rimelige felger er det og. Da er 8.5'' fremme og 10'' bak et must;) Borbet T ligger vel ganske nærmt de og. Har selv kjørt med Brock B6 på Audi B4, og det var temmelig porr, mye kant er det og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2009 Bror min har ett sett Keskin Kt1 8,5x17, som han muligens skal selge (send meg en PM evt.) Her er ett bilde av felgene på min ex comp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2009 Brock B1 er jo alltids en vinner her da, rimelige felger er det og. Da er 8.5'' fremme og 10'' bak et must;) Borbet T ligger vel ganske nærmt de og. Har selv kjørt med Brock B6 på Audi B4, og det var temmelig porr, mye kant er det og:) har sett en del på brock ja:) spesielt b1.. men ettersom jeg har forstått, må man ned i ET 13 for å få noe kant på dem.. å da er jeg usikker på om det går på bilen, uten evt. valsing? noen som har prøvd med brock på sånn bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...