Anbefalte innlegg

Hmm...hvordan skal dette forklares best mulig...

Det virker som det kan være dårlig kontakt noe sted, da bilen dør ut når det blir for mye risting i bilen!

Første gang skjedde da jeg kom litt fort over en fartsdump, og deretter når passasjer satt seg inn i setet!

Kan det være en startsperre av noe slag som kan slå inn ved dårlig kontakt?

Lurer også kanskje på om det kan være hjernen, da det senest for 30min siden hjalp å dytte på den(men muligens tilfeldig, da dette ikke synes å virke sist gang)

Vil bare høre erfaringer hvis noen har vært borte i lignende, kanskje klønete forklart, men håper dere skjønner problemet!

På forhånd takk :)

Mvh Alexander Sjøvold

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En veldig vid problemstilling. :o

Dør ut som i at motoren stopper helt? Får du start på den etterpå? Hvor ofte skjer dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopper helt ja, men strømmen er der fortsatt! Får starta igjen, men det kan ta lang tid! har skjedd tre - fire ganger, men ikke under hver kjøretur! hehe..vanskelig å forklare men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heller mot svinghjulssensor eller hallgiveren i fordeleren, du har vel 3b motor?

Sjekk også at bensinpumpa di går etter at motoren stopper. Det kan være at den er dårlig også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.