#1 Skrevet November 24, 2004 har i dag hatt den uheldige glede av og demontere turboen og eksosmanifoilden, og lurer litt på hvordan faen skal man klare og få trekk til denne ordentlig, er jo håpløst og komme til på et par av skruene, noen som har noen tips???? måtte demontere på grunn av lekasje. hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2004 Sykt trangt det der ja. da jeg byttet turbo i bilen min så måtte jeg drive og kappe til et par fastnøkler og sånn. mye knoting og mage ufine ord føre det var av og isammen igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2004 hørtes meget skjent ut gitt. hadde aldri demontert dette hadde det ikke vært for eksos lekasjen, grr grr grr. blir sikker lett og trekke etter dette da når alt er montert igjend. om jeg noen gang får det sammen igjend da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2004 Øh.. det er jo bare kos når du først får det fra hverandre. Kos deg med å sette det sammen igjen mot helgen du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2004 Det er jo danseplass å skru audifemmer da. Må si meg enig i Hans her, audifemmer er en drøm å skru på. Skrudd mye på Toyota celica CS i det siste, det er et mareritt uten like. Så kos deg med audifemmeren din du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2004 ja takke meg til og skur audi alså, får prøve og få den sammen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...