#1 Skrevet Februar 22, 2009 Har en S4 c4 og har fjernet den fremre spylervæsketanken, noen som vet om at det da vil lyse for manglende spylervæske i displayet? vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2009 jeg klipte ledningen til pumpa og da lyste det ikke vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2009 jeg klipte ledningen til pumpa og da lyste det ikke vertfall Lovende:D Flere som har fjernet tanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2009 jeg har tatt ut spylertanken i påvente av ny spylerpumpe, og har ikke fått varsellampe på manglende spylervæske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2009 jeg har tatt ut spylertanken i påvente av ny spylerpumpe, og har ikke fått varsellampe på manglende spylervæske. takk for svar.. da skal det ve ikke bli noen problemer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...