#1 Skrevet November 24, 2004 http://dinamael.com/vw/movies/r32_dyno_launch.mpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2004 Han gruet seg nok til tur nr 2 ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2004 Prøvde han å spinne av gårde? Ser ut som om dekkene/felgene ikke går rundt, og så plutselig gir han alt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2004 Hva med å begynne pent?! FULL FRES: fis : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2004 trodde du skulle kjøre jevnt opp til siste gire og så gi bånn fjøl. ikke ligge på 5-6 tusen rpm. og rive klutsj. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2004 Haldex som bruker litt tid før den kobler inn bakhjulene? Og da gjør den det litt vel brutalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2004 Hehe... For en dust.. Ser igrunn ut som stroppene er for slakke da, så bilen setter seg så drar den frem noen cm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2004 Det var jo det samme som hente med meg når jeg skulle bremse bilen min under Stavangerlokallag sitt besøk hos Bakke oiltools i oktober måned. Da var en stropp foran som glapp feste sitt under "oppvarming" Dro tvert av rulla det! Gla det var kun ved 2000rpm og lav hastighet og ikke ved 180 km/t som på slutten av bremsinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...