#26 Skrevet September 17, 2010 Et oppfølgings spørsmål, siden jeg må jekke opp fronten for hive den på bukker. (Da hjulene skal av) Er det noen enkle jekkepunkter i front, slik at jeg får jekka hele fronten. (ikke så vant med VW som dere ser ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 5, 2010 Synes at lysene mine lyser litt høyere etter pære byttet. Finnes det noe logisk forklaring på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 23, 2013 Må få lov å tillegge nødvendigheten av å fjerne hjulbuene ved bytte av xenonpærene. Det sitter 2 muttere på innsiden av fangeren bak hjulbuene, som er ytterst viktig å fjerne. Dermed blir rekkefølgen slik: 1. Jekk og bilen og ta av forhjulene. 2. Skru av plastdeksler i hjulbuer. 3. Skru av og demonter grillen. 4. Løsne samtlige Torx-skruer over og under fangeren, samt de to mutterene på hver side innvendig. (fra hjulbuene) 5. Løsne fangeren. 6. Løsne skruer over og under lampene og trekk de ut for å bytte pære. Tok meg ca 2 timer å bytte begge, grunnet alt styret med hjulbuene. Men virkelig verdt bryderiet fremfor å betale Møller like mye som et regreimskifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...