#1 Skrevet Februar 22, 2009 noen som vet om et firma som hetter "carmelon" i skoldje? er de flinke til og sote vinduer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2009 Har vert veldig bra det jeg har sett iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2009 Har hørt fyren er veldig flink, men vanskelig og få tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2009 Carmelon er meget dyktig. har hørt om flere som blitt stoppet i kontroll med sota ruter og har fått kjøre videre fordi det er umulig å finne kanten på filmen. Jeg er ikke itvil om hvem som skal få ta min bil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2009 såpass ja...men da skal jeg sende mail til de en dag og bestille time på å sote vinduene mine, skulle bare ha 2900kr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2009 Han er EKSTREMT flink!!! Eg er en av dei som har blitt stoppet;) Uten å få problem:) Han anbefales på det absolutt varmeste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2009 Har farget glass på bilen min nå, men fikk litt lyst på solfilm når dette kom opp! Tok å sendte en kjapp forespørsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2009 Han har lagt på film på min bil og det ble veldig bra. Kan annbefale han på det varmeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2009 Ja tyskaren e steikje flenke. Betalte 5200,- med rabatt for å sote alt utenom frontruta mi , ej tok 25 på sidene og 50 bak , altså 75% lysgjennomtrenging på sidefilmen. Skikkeli grei kar, litt vanskeli å få tak i avotil ettersom han har sotefilmen som kvelds/helgajobb, men er berre å sende mail , han svara sjølom d avogtil teke litt tid Ej satte inn bilen på fredag og henta den igjen på søndag i perfekt stand , 100% fornøgd med jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2009 noen som har kontakt infoen til han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2009 jeg kjøpte nettop hos han.. han bruker en fin fil for å få vekk kanten så jeg skal prøve å legge på selv;P var vist lett som bare det med vektøy.. betalte ca 1000 for 6m med film;) han har også lakt på en av mine forrige bilen.. det var da carbonfilm på pansret og det så helt ekte ut.. biltilsynet banket i pansret for å sjekke om det va ekte carbon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2009 Carmelon.com Der står email adresse og tlf nummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...