Anbefalte innlegg

noen som vet om et firma som hetter "carmelon" i skoldje?:)

er de flinke til og sote vinduer?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert veldig bra det jeg har sett iallfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt fyren er veldig flink, men vanskelig og få tak i

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carmelon er meget dyktig. har hørt om flere som blitt stoppet i kontroll med sota ruter og har fått kjøre videre fordi det er umulig å finne kanten på filmen. Jeg er ikke itvil om hvem som skal få ta min bil !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ja...men da skal jeg sende mail til de en dag og bestille time på å sote vinduene mine, skulle bare ha 2900kr:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er EKSTREMT flink!!!

Eg er en av dei som har blitt stoppet;)

Uten å få problem:)

Han anbefales på det absolutt varmeste:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har farget glass på bilen min nå, men fikk litt lyst på solfilm når dette kom opp! Tok å sendte en kjapp forespørsel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har lagt på film på min bil og det ble veldig bra. Kan annbefale han på det varmeste

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tyskaren e steikje flenke.

Betalte 5200,- med rabatt for å sote alt utenom frontruta mi , ej tok 25 på sidene og 50 bak , altså 75% lysgjennomtrenging på sidefilmen.

Skikkeli grei kar, litt vanskeli å få tak i avotil ettersom han har sotefilmen som kvelds/helgajobb, men er berre å sende mail , han svara sjølom d avogtil teke litt tid :P

Ej satte inn bilen på fredag og henta den igjen på søndag i perfekt stand , 100% fornøgd med jobben : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har kontakt infoen til han?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte nettop hos han.. han bruker en fin fil for å få vekk kanten så jeg skal prøve å legge på selv;P var vist lett som bare det med vektøy.. betalte ca 1000 for 6m med film;) han har også lakt på en av mine forrige bilen.. det var da carbonfilm på pansret og det så helt ekte ut.. biltilsynet banket i pansret for å sjekke om det va ekte carbon:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carmelon.com

Der står email adresse og tlf nummer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.