#1 Skrevet Februar 23, 2009 noen som veit hvor jeg får kjøpt billige bremseslanger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2009 biltema:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2009 Hvorfor skal du kjøpe billige bremseslanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2009 ble biltema ja.. 109 kr stk, kontra mekonomen til 349 kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2009 Hvorfor skal du kjøpe billige bremseslanger? ja hvorfor det..?? hehe, vil vel tro at de holder sikkert like godt som orginale de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2009 Hvorfor skal du kjøpe billige bremseslanger? Enig med deg..... Kjøp orginale eller tilsvarende. Hvis det er snakk om "bremserør" så er det å få kjøpt i bunt på biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2009 min mening... visse ting man kan spare på å kjøpe billig "skrap" bremser blandt annet er Ikke en av de tingene man burde spare på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2009 Hmm, brukte bremseslanger og klosser fra Biltema foran på en audi 80 gte jeg trimma litt for endel år siden. Kjørte det remmer og tøy kunne holde på Våler en gang. Holdt fint til det de slangene. Hadde bilen i flere år etterpå også..Gikk fint det. Hadde det vært sånn at bremseslanene de selger er årsak til at bremsene svikter på biler rundt omkring tror jeg nok ikke de hadde solgt dem.. Tviler på at Mekonomen sine er bedre enn Biltema sine for å si det sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2009 Hmm, brukte bremseslanger og klosser fra Biltema foran på en audi 80 gte jeg trimma litt for endel år siden. Kjørte det remmer og tøy kunne holde på Våler en gang. Holdt fint til det de slangene. Hadde bilen i flere år etterpå også..Gikk fint det. Hadde det vært sånn at bremseslanene de selger er årsak til at bremsene svikter på biler rundt omkring tror jeg nok ikke de hadde solgt dem.. Tviler på at Mekonomen sine er bedre enn Biltema sine for å si det sånn.. mulig mulig, ville nok uansett gått for orginalt eller oppgraderte:) men det er meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2009 mulig mulig, ville nok uansett gått for orginalt eller oppgraderte:) men det er meg davel nå krøller ikke akkurat asfalten seg når jeg kjører heller, så jeg skulle vel egentlig også tro at bremseslanger holder mål fra biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2009 Hadde det vært sånn at bremseslanene de selger er årsak til at bremsene svikter på biler rundt omkring tror jeg nok ikke de hadde solgt dem.. De selger nå fortsatt bremseklossene sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2009 Jeg tror ikke Biltema har egen fabrikk som lager alt de selger der, det er vel heller slik at de selger det samme som de fleste andre. Kan jo hende at de kjøper fra samme fabrikk som produserer originale varer? Same shit, different wrapping.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2009 Jeg tror ikke Biltema har egen fabrikk som lager alt de selger der, det er vel heller slik at de selger det samme som de fleste andre.Kan jo hende at de kjøper fra samme fabrikk som produserer originale varer? Same shit, different wrapping.. Mye er bra, men enkelte ting er direkte livsfarlig, deriblant bremseklossene de selger. Er mange som har dårlig erfaring med disse (lite friksjon og så løsner belegget fra bakstålet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2009 Mye er bra, men enkelte ting er direkte livsfarlig, deriblant bremseklossene de selger. Er mange som har dårlig erfaring med disse (lite friksjon og så løsner belegget fra bakstålet). Klossene mine holdt de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2009 Klossene mine holdt de.. Ikke klossene jeg hadde på Jettaen en liten stund (ja, jeg var fattig student og satsa på det billigste). Klossene begynte å ryke og belegget smuldret opp. Vel og merke etter inspirert kjøring, men det er begrensa hvor mye bremsene blir utsatt for på en 1.6td.... Les denne tråden på fjortissforumet: http://www.bilforumet.no/teknisk/113809-bremseklosser-biltema.html. Er endel erfaringer på dette forumet også hvis du bruker søkefunksjonen. Erfaringer både for og imot, men jeg stoler på min egen erfaring og gambler ikke med bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2009 så dere mener at bremseslanger ikke er og satse på..? det er jo ikke en sånn slitedel som har mye slitasje på seg igrunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 24, 2009 jeg har kjørt med bremseslanger fra tema i 3 år nå, og funer fint ennå de. ikke blitt mårkene eller sprø hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...