#1 Skrevet Februar 23, 2009 Er det noen som er klare for treff igjen imorgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2009 Jupp vi ses klokken 19 under broen Har fått på baklykter og grill så må flashe litt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kan komme. Hadde første prøvetur med golfen og det nye oppsette i dag, håper motoren holder de 100 metrene ned til arenum;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kommer nedom en tur;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kommer og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2009 Driver å fikser litt på anlegg og slikt så vi får se hva vi får tid til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kommer! Med kamera! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kommer! Med kamera! *gnikkebil* Sweet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2009 *gnikkebil* Ja, best det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kunne tenkt meg å tatt turen:) Jeg har også nye baklykter som må vises fram:D Men jeg står til halsen med oppussingsarbeid som bør gjøres i kåken, så jeg er redd treff utgår for min del:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kunne tenkt meg å tatt turen:) Jeg har også nye baklykter som må vises fram:D Men jeg står til halsen med oppussingsarbeid som bør gjøres i kåken, så jeg er redd treff utgår for min del:( You can do it! Vi vil se baklyktene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2009 Ja, best det:p føler en trang til å polere bilen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2009 Kommer kanskje, må se litt hvordan det blir med jobbing i dag. Og så er det jo United kamp i kveld. Hehe... "Fotballidiot" Blir uansett uten Audi, den står i deler for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2009 Andreas: Eg vil gjerne kjøre i kolonne med deg, e ikkje helt 100% sikker på kor det e vi skal treffes Også tar eg og med kamera, så kan vel du vise meg litt med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2009 Do it:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2009 Eg kommer og: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 24, 2009 kommer nok eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 24, 2009 Er på jobb desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 24, 2009 Greit oppmøte idag for å være en regnfull aften. Du får slenge ut noen bilder, Andreas:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 25, 2009 Ja, vi som ikke kunne komme vil se bilder:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 25, 2009 Se der ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...