#1 Skrevet Februar 23, 2009 Hei jeg må ha en ny bakfanger til bilen min Audi A3 sportback 05mod. Hvor kan jeg få tak i dette? evt er det noen her som selger? noen som har lyst til å skjekke noen bilopphoggere rundt i ommråde? må ha en strøken en ikke en full av skrap å bulker. var på møllers i dag kosta 3200.- der. Takker på forhånd for svar:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2009 sjekka høgger'n? evt NorskBildelSenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2009 jepp dorlig der å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2009 vist noen hadde hatt bry til å sjekke noen hoggere rundt der dem bor hadde det vært kjempe fint:D ikke for langt vekk men 3-4timers kjøring i fra krsand er jo overkommelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2009 (endret) dette er vel ikke til sportback er det? http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14349&ASP=5060248&Type=Audi&Model=A3&Year=2005&Back=WA_Varegruppe Edit:fikk svar på at denne ikke passet:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2009 noen som har tips? eller veit om noen som skal selge? eller er det en hogger i nærheten a deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2009 Er bakfanger til Sport Back den samme som til 3 dørs 05? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2009 nope.( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2009 Nei er nok ikke det Hadde ellers en liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2009 syns ikke prisen på ny var sååå ille men.. er det hele fangeren? hakke du noe styling greier a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2009 3200 var for fangeren. men jeg har jo også Rieger styling som må på detta som jeg skal kjøpe. å alt må lakkes. så blir fort dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2009 da har jeg fått takstet bilen. skadene ble på 12000: bh : så å gjøre det selv eller forsikkring er jo spørsmålet siden bilen skal selges. har 6000 i egenandel. vist jeg gjør det selv kommer det på 5500+lakk og 2 nye fester.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2009 Tar du det på forsikringa di så får du jo også et bonus tap, da begynner det å bli VELDIG dyrt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 3, 2009 det er det som er tingen:( men jeg har 2biler med 50% og taper jo bare bonus på 1 a di? så da er det egentli ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...