Pris på lakkering heilt ned av Passat

Anbefalte innlegg

Har fått en pris på 5000kr. for lakkering heilt ned/all svart plast, hos en lokal lakkerer. Det er viss eg demonterer og monterer alt sjølv.

Er dette dyrt?

Nokon som har fått andre priser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk pris på 6000kr. syntes dette var mye jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm fikk 4700 jeg på a6 med listene nede også. synes dette var dyrt jeg også. da han prate på 10 000 for over sprøyting av helle coupen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 2000,- for kanaler og hel bakfanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten få lov til å spørre hvor dette ble gjort???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville tru att 5000.- er ein normal pris for nedre lister-kanalskjørter-nedre del av bakfanger og front fanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 3800 og da kjørte jeg bilen veldig skitten inn, han vasket, demonterte og grunna og lakkerte og monterte alt sammen igjen. Detter var på kvelden :P Passat 3b sedan, lakkerte lister og helt ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre det selv, blir mer en nok bra for min del til min gamle familie passat. Gjorde det på s2 en og, ble et ok resultat og kan ses på de 2 øverste bildene : http://www.svaeregreier.com/index.php?section=39

Lakkerte da plastlisten(myke) nedert på døren, samt kanalen, og nedre del av bakfangeren...holdt seg like pent det året etter lakkering til jeg solgte den...kostet vel meg under 500 i lakk(bestilte til bil lakkereren) , plast grunning, tynner og maskeringstape..

Men om bilene skal bli 100% eller brukes til utstilling, koster det litt..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 2000,- for kanaler og hel bakfanger.

Hvor fikk du gjort det så billig Even???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal no få lakkert heilt ned og lakkeraren anbefalte meg å kjøpe dørlistene nye fordi dei er limt med dobbeltsidig tape.

Er det nødvendig eller går det an å lime dei på med anna lim seinare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal no få lakkert heilt ned og lakkeraren anbefalte meg å kjøpe dørlistene nye fordi dei er limt med dobbeltsidig tape.

Er det nødvendig eller går det an å lime dei på med anna lim seinare?

Dette lurer jeg også på.. Jeg har 3bg men er vel sikkert likt som på 3b.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på.. Jeg har 3bg men er vel sikkert likt som på 3b.

Trur nok at det lønner seg å kjøpe nye... Vanskelig å få dei av uten å bøye/skade dei.. Dei er limt med dobbesidig tape i kombinasjon med å noen styrepinner som går inn i hull i døra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva koster d å lakere en passat 35i ,minus

taket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prisen kan sikkert variere i frå 10000 til 40000kr alt etter standen til bilen og ka du skal gjere sjølv, for å få eit beter og nøyaktig svar så ville eg tatt med bilen på ei runde til forskjellige verksteder og latt dei sett på bilen, so vill du få eit grei svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.