#1 Skrevet November 24, 2004 Jeg må bytte foringene framme på bilen min(golf 3). Må bytte foringen på bærebroa framme og bak v/h. (bytte bak til våren) Tenkte jeg skulle prøve noe nytt, polyuretan foringer. Lurte på forskjellen på disse to merkene ? Kollevold, polybush(gule) 710,- for 4 stk. face motorsport, powerflex 800 kr,- for 4 stk. Er det noen flere forhandlere av slike foringer. Noen erfaringer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2004 Det er vel ikke bærebroa det heter, men bærearmen. Hvor ofte bør bærearmene byttes? kjørt litt over 150'km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2004 Superflex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2004 Noen som har erfaring med superflex. Må ut med omtrent det samme som i Norge da. 60 pund* ca.12 kroner= 720,- +++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...