#1 Skrevet Oktober 21, 2004 Da blir det treff samme sted som sist, nemlig ved Bunnpris på Sluppen klokken 19:00 ---------------------------------------------------------------------------------- Med forbehold... Eirik Bakken nevnte filmkveld, og det høres jo ut som en god ide. Dette er jo noe vi kan prøve å få gjennomført neste torsdagtreffet. Hva synes dere om det? Lokaler etc for det skal vi da alltids ordne. Spørsmålet om valg av film er en annen sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2004 hehe. datoen er nesten bursdagen min skulle vært på mandagen i stedet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2004 Kommer med nybilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Torgeir Loe hehe. datoen er nesten bursdagen min skulle vært på mandagen i stedet da Eller Tirsdag den 2. da:D Må vel prøve å ta meg en tur. Er jo endel optatt med jobb, men har jo vært morsomt å treffe lokallaget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2004 For en gangs skyld er jeg ikke på jobb på det tidspunktet. Nå settes alle kluter inn for å få inn s2-interiøret og montere el-vindu. Det bør være klart til torsdag 4. ... mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2004 du ha no bættre mæ å still opp for ein gang skyld jah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim du ha no bættre mæ å still opp for ein gang skyld jah! Vet, men man kan ikke stikke av fra jobb vettu....sånn er det å jobbe 3-skift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2004 kalles priotritering og flexitid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2004 Jeg stiller jeg. Er nok en gang avhengig av at noen tar med seg vag-com.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2004 Hva med at alle grubler litt i forhold til mulige lokaler for filmkveld, også forsøker vi å få til det torsdag om drøyt to uker? Altså: Mitt forslag er vanlig treff på Bunnpris Nidarvoll nå denne uka, hvor vi forsøker å planlegge litt for hva som kan skje framover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2004 Ut ifra siste møte regner jeg med at det strengt tatt ikke er verdens vanskeligste sak å få ordnet seg sted å være, men dette fordrer jo at folk faktisk forbereder dette. Så, sted (vær så snill og hør litt rundt i sentral Trondheims region) og tenk i 30 sekunder på hva slags film du evt kunne tenke deg å kikke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2004 D e faan så stykt å bainnes i kjerka ... men her må d da vær låv? Ja, æ plages nå jæ... me å finn ut koffår æ itj får nå varmi utav S4`en (C4)! Ser ut som æ må kryp t kårse å spør om nån som har vag-com kainn ta me pc`en på lokallagstræffe - ønske å læs av feilkode på aircon/klima. Premien .....tja, poltår da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2004 Tar med vag-com på Torsdag.... Har nettopp holdt på reparet klimaanlegg selv, flerere motorer til div. spjell som var kaputt.... Snakkes Torsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2004 og med klipp og lim og sunn fornuft ender poster for lokallagstreff 4 november under Fast Melding om lokalagstreff 4 november Eirik: om du ikke har hørt noe så tror jeg gjerne mannen med Passat 1.8T får en avlesning også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Eirik Bakken Tar med vag-com på Torsdag.... Har nettopp holdt på reparet klimaanlegg selv, flerere motorer til div. spjell som var kaputt.... Snakkes Torsdag... TAKK EIRIK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim og med klipp og lim og sunn fornuft ender poster for lokallagstreff 4 november under Fast Melding om lokalagstreff 4 november :D :D PHØØ!!! Savna tråden min i mårest, men sjønt jo t slutt at de mått vær ein østlæning som ha rota sæ opp i systeme mitt.... Med sunn fornuft, litt dill å daill, (synes det vart litt feminint organisert da :D ) fant æ fram! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Preben Hannevold Savna tråden min i mårest, men sjønt jo t slutt at de mått vær ein østlæning som ha rota sæ opp i systeme mitt.... tror vi sier en østlendig som prøver å lage system i rotet... MEN folkens, ikke regn med skiltplater osv på torsdag, for jeg regner 99% sikkert med at jeg IKKE dukker opp grunnet prosjektarbeid. Men jeg synes veldig at en av dere tar ansvar for å gi noe tilbakemelding her på forumet om hva dere kommer frem til av videokveld droddlingen torsdag. OK? (Morten B f.eks?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 3, 2004 ...Men jeg synes veldig at en av dere tar ansvar for å gi noe tilbakemelding her på forumet om hva dere kommer frem til av videokveld droddlingen torsdag. OK?(Morten B f.eks?) [/b] Kan i Morten B sitt fravær melde at denne karen er borte tom lørdag da han driver litt hyttebygging for tiden... Ellers synes jeg at det fint med et treff i en helg da jeg aldri er hjemme i ukedagene...meneh, nå funker jo ikke bilen min likevel da: grønn : (står "parkert" på bokken til Hans for litt prosjektarbeid) Treff neste helg lørdag den 13.nov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 4, 2004 Pharo: den 20de tenker jeg det blir Ja, da fikk vi jo igang Passaten til Kristoffer da ! Lit VAG-COMing og ny LMM fra ES så var den i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...