Bilder av RS4 B5 med 19" vs 20"

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er mange tråder om felg til RS4, men jeg er ute etter å se forskjell på 19" og 20" på RS4 B5..

 

Jeg har 19" i dag og det ser helt greit ut, men leker med tanken på å bytte de i noen i størrelse 20" som fyller hjulbuen enda bedre. Jeg er da selvfølgelig redd for at det skal subbe, men har også hørt at felgene ser unaturlig stor ut til bilen og bilen vil se litt kort ut.

 

Er det noen som har bilder liggende?

 

Jeg kan begynne med det som har fått meg på tanken.. :evil:

Jeg vet det ser rått ut fra denne vinkelen, men hvordan blir det rett ifra siden?

 

huouhoys0.jpg

 

10"x20"

 

Om noen har flere bilder av denne bilen er det også av interesse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er 20" OEM A8 i sort:

side.JPG

front.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG ville uten tvil gått for 20",det ser skikkelig tøft ut på RS4 B5! : rock :

BBS CK så utrolig bra ut... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har erfart om det blir vesentlig dårligere kjøretur med 20"? sporing, hardhet...

 

Må det valsing eller mer til for å få under 10"x20"?

 

Bilen skal bare brukes som hverdagsbil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har erfart om det blir vesentlig dårligere kjøretur med 20"? sporing, hardhet...

 

Må det valsing eller mer til for å få under 10"x20"?

 

Bilen skal bare brukes som hverdagsbil

 

 

Du må valse forran for 10" bred felg uansett om det er 19" eller 20".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://i390.photobucket.com/albums/oo344/rAudiguy

 

Dette er linken til noen andre bilder fra samme person, her er det også noe fotoshop.

 

Kan det øverste bilde her også være tuklet med? Jeg synes bakfelgen har litt rar vinkel, og så virker det rart med denne type FMIC på RS4;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo bare et bilde av B5 på den linken, og det samme som i første post :)

 

Mulig det er photoshopet.. Er noen på et britisk forum som sier det er en kar i Tyskland som har den, men det kunne jeg og funnet ut om jeg hadde sett på skiltet... Det er iallefall et rått bildet!

 

I forhold til bilen på post 2 kan det nesten se ut som at det er enda større felger eller photoshop da... Tenker på klaring opp imot hvor mye senk den har..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel samme bilen, så da er nok det oppklart.

Kan du finne ut noe mere om det er 19" eller 20"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må valse forran for 10" bred felg uansett om det er 19" eller 20".

 

Jeg hadde jo 10x18" med 255 dekk og de subba ikke i stål iallefall. greit nok en a4 med annet inpress, men prinsippet blir det samme.¨

 

Ellers ser brede 19" myyye bedre ut en 20" samme hva!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde jo 10x18" med 255 dekk og de subba ikke i stål iallefall. greit nok en a4 med annet inpress, men prinsippet blir det samme.¨

 

Ellers ser brede 19" myyye bedre ut en 20" samme hva!

 

 

Men dine skjermer var vel valset innvendig (valset inn kanten til innerskjerm) før du kjøpte den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men dine skjermer var vel valset innvendig (valset inn kanten til innerskjerm) før du kjøpte den?

 

Nå skal ikke jeg være skråsikker på hvordan rs4-skjermene er org, men etter hva jeg kunne se var iallefall ikke kanten innover bretta helt inn! Innerskjermen lå jo helt rett ved kanten av skjermen å!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel samme bilen, så da er nok det oppklart.

Kan du finne ut noe mere om det er 19" eller 20"?

 

OZ Ultraleggera HLT in 10x20 (10,6kg pro Rad) mit 245/30 Yokohama (kommen wieder runter weil wir keine Freigabe für die 320 km/h kriegen) und 20mm Spurplatten rundum. Bilstein Gewindefahrwerk

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MYCKET FINT !!! OJ OJ OJ..

 

 

OZ Ultraleggera HLT in 10x20 (10,6kg pro Rad) mit 245/30 Yokohama (kommen wieder runter weil wir keine Freigabe für die 320 km/h kriegen) und 20mm Spurplatten rundum. Bilstein Gewindefahrwerk

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var bildene jeg var ute etter! Takker, Ronny...

 

Ser jo veldig bra ut skrått ifra. Blir ikke 245 på en 10" felg mye strekk på?

 

Nå har jeg 265 på en 19" felg. Er ute på plattform og bilen er ganske ny så jeg husker ikke bredden på felgen eller høyden på dekket... Men det subber ikke iallefall.

 

Ser for meg de OZ Ultraleggera HLT felgene som 10"x20" i matt svart passer fint til hvit perlemor RS4 :) Så får jeg senke den til den akkurat ikke subber etter litt valsing så blir det vel bra...

 

Noen andre felgforslag f.eks BBS CK. Må bare passe på å få den dype varianten. Har denne en spesiell kode eller kommer dybden av bredden på felgen? Har hørt noen si at man må bestille den som BMW-felg, men det høres rart ut... Har innpress noe med dybden å gjøre på denne felgen?

 

Hadde BBS CH på S4en, men det var ikke den dype varianten...

 

 

Er altså ute etter lignende felger, tynne eiker som går fra en dyp senter og helt ut til kanten.

 

Fortsett også med for og imot 20" samt bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som utgangspunkt er mine 19" kantfelger.

Jeg synes det fint er plass til en tomme til...

 

05042008245.jpg

Bildet er tatt av tidligere eier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice den RS4'en din! Har ikke sett den på Askøy før, gått her lenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den har nesten ikke rullet siden jeg kjøpte den i desember. Går rykter om at det er en falsk RS4 :) Den er nå og får overhalt turboer og girkasse. Etter det blir den mer og se på veien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Noen andre felgforslag f.eks BBS CK. Må bare passe på å få den dype varianten. Har denne en spesiell kode eller kommer dybden av bredden på felgen? Har hørt noen si at man må bestille den som BMW-felg, men det høres rart ut... Har innpress noe med dybden å gjøre på denne felgen?

 

Hadde BBS CH på S4en, men det var ikke den dype varianten...

 

Tror du blander litt her. Er kun CH som kommer i den dype varianten, og de lages ikke i 20". Da er detvel 10x19 som gjelder. CK er helt rett og ikke dype uansett størrelse, slik som den sorte på garaget.org.

 

Personlig syntes jeg 19" er perfekt, men de felgene du har ser ikke så store ut. Syntes det designet ikke passer så godt til RS4. Skjønner at du er ute etter nye. Selv liker jeg svært godt 9x19 RS4 II i Titanium. Tror det hadde vært meget bra på en hvit RS4. Dessuten er det jo originalfelger av høy kvalitet. Pleier å ligger noen sett på Ebay.

B7_RS4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koniarz har 10x19" rund heile på sin RS4. Det er OZ Superleggera III som ser heilt rått ut på den bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har RS4 II i 18" på vinter så kunne godt ha tenkt meg noe annet til sommer.

 

Vil ha de matt svart eller titanium.

 

De som står på bilen her ser fort små ut siden kanten stjeler noen tommer. Ser jo ut som 17" eller no. Noen mener kanten drar bilen ut så den blir breiere, men jeg er ikke fornøyd med utsene på den. Vil mye heller ha tynne eiker som ender helt borti dekket, med dyp senter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så akkurat at bremseskivene bak plutselig så veldig små ut :) Det er et minus for 20", men er kanskje ikke så veldig stor forskjell uansett med en tomme ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis me rs4,gått på gjøvik de bilen..sett den ofte å jeg syns den fortjener nye å fetere felger..

så feit bil fortjener gromme hjul..

zito felgene er gromme,men passa ikke den bilen i mine øyne..gleder meg til å se fortsettelsen..

Falsk rs4??

aldri hørt noe sånne rykter rundt her,flere av venna mine som kjenner forrige eiern men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som står på bilen her ser fort små ut siden kanten stjeler noen tommer. Ser jo ut som 17" eller no. Noen mener kanten drar bilen ut så den blir breiere, men jeg er ikke fornøyd med utsene på den. Vil mye heller ha tynne eiker som ender helt borti dekket, med dyp senter.

 

Akkurat dette er jeg veldig enig i!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.