#26 Skrevet Februar 26, 2009 Regner med å ta en tur i år også. Det må bare passe med jobbplan (Det er litt turbulent marked innen alu-industrien for tiden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 27, 2009 Har lagt ut bilder på forumet til DAV fra tidligere vårmønstringer... http://www.dav.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 27, 2009 Jada, vi har lært å smelte smør på en HMS-vennlig måte nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 27, 2009 Rundt 10% sjanse for at min mk1 er ferdig til de tider, men kan jo alltids suse nedover i audaen og myse på fine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 4, 2009 Skal prøve å lure med meg fjøsnissene over i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 4, 2009 Pepper og jeg dukker opp i anstendig kjøretøy med sugemotor (men bare jeg skal ha vafler). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 4, 2009 Pepper og jeg dukker opp i anstendig kjøretøy med sugemotor (men bare jeg skal ha vafler). Får ta med Fraulic jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 4, 2009 Får ta med Fraulic jeg da... Investerer nok i et tyggebein fra Reima, slik at vi er garantert litt ro. Eller rett og slett bare ta med "den fine grisen":D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 4, 2009 Er nok overhengende fare for at jeg dukker opp med en hvit "neuwagen" med breitreifen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 4, 2009 Eg kjem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 5, 2009 Investerer nok i et tyggebein fra Reima, slik at vi er garantert litt ro. Eller rett og slett bare ta med "den fine grisen":D. Grisen kan du ta med uansett! Skal hvertfall holde Cola'n min langt unna bikkja til H-Con, for den bikkja er tørst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 15, 2009 Lett med! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 15, 2009 prøve å få tatt turen i år vel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 20, 2009 prøve å få tatt turen i år vel:) Få til noe samkjøring el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 20, 2009 Få til noe samkjøring el? Det kan jeg gjerne være med på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 23, 2009 Kommer jeg og "skal bare" fikse noen små ting først: rolleyes Og en vask: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 23, 2009 Kommer jeg og "skal bare" fikse noen små ting først: rolleyes Og en vask: rolleyes I helvete... Ser jo ut som om det er jeg som har sitti på det panseret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 23, 2009 I helvete... Ser jo ut som om det er jeg som har sitti på det panseret... Ehh neida Håkon, men husker du de panserlåsene jeg skulle bekrefte bestillingen på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 12, 2009 Prøve å få tatt en tur:) Når på døgnet er det dette begynner da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 12, 2009 jeg kommer på vårmønstringa med golfen regner med å få fiksa opp 8x13" felga til treffet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 13, 2009 Når på døgnet er det dette begynner da? Godt spørsmål Vi begynner kl. 12.00 og holder på til folk vil hjem. Husk; det er kjempefine lokasjoner for photoshoot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 16, 2009 Hmm... hit må jeg prøve å komme !! Mulig premiere med Racewars hvis den er ankommet landet og er henta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 16, 2009 Hmm... hit må jeg prøve å komme !! Mulig premiere med Racewars hvis den er ankommet landet og er henta.. Eneste som er dust er at Årsmøtet er samtidig... Vet ikke helt hva jeg skal prioritere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 22, 2009 Bumper denne som en påminnelse. Sjekka været isted og det blir knallbra på lørdag men usikkert på søndag desverre. Vi sees! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 23, 2009 Gleder meg! Fått ny fronten på også =D må bare polere bilen så det ikke blir helt lappe teppe Vi sees! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...