#76 Skrevet April 26, 2009 Legger ut lenke til alle bildene her. Det tar så lang tid å laste ett og ett bilde. linken er her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet April 26, 2009 Har sååååååååååå villt sansen for den nye roccoen! Fikk sett litt på den som sto på treffet. Blir bare mer og mer gira på å skaffe meg en slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet April 26, 2009 Gratulerer med nok ett vellykket treff,gutter! Veldig moro å få jugi litt bil etter en lang vinter! Moro å komme med egen bil og for engangs skyld... og etter treffet ble den lett startet igjen... hehehe.. var nok treff nerver.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet April 26, 2009 Sparte dere noen vafler til meg? Hilsen en sliten sjømann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet April 26, 2009 Sparte dere noen vafler til meg? Hilsen en sliten sjømann Sjømann? Er ikke du Havfrue da? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet April 26, 2009 Sparte dere noen vafler til meg? Hilsen en sliten sjømann Vi sparte litt røre som vi steker opp til deg neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet April 26, 2009 Bra treff gutter! Liker den rolige stilen med å bare gå rundt å slarve uten for mye "opplegg". Deilige smørvaffler var det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet April 26, 2009 Det så ut til å være enda bedre oppmøte i år enn i fjor, til tross for kollisjonen med årsmøtet. Jeg kommer sterkere tilbake neste år. Hold røra klar:)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet April 26, 2009 Det så ut til å være enda bedre oppmøte i år enn i fjor, til tross for kollisjonen med årsmøtet. Jeg kommer sterkere tilbake neste år. Hold røra klar:)! Jah.. savna deg litt faktisk! Lurte litt på hvor du var.. Jeg driver å laster opp bildene mine nå.. legger snart ut noen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 26, 2009 Masse kule biler. Håper eg selv får muligheten til å ta med meg ein av mine biler å komme en gang:) David ser ut som du skulle hatt deg ett sett med bbs rs felger med litt høyere ET er bilen i det heletatt kjørbar sånn som det er nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 26, 2009 Takker for et bra treff! Masse fine biler å se på...Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder etterhvert.... Inspirasjon er bra å få....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet April 27, 2009 Tror vi lager en egen bilde og video tråd under Mediaforumet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet April 27, 2009 Masse kule biler. Håper eg selv får muligheten til å ta med meg ein av mine biler å komme en gang:) David ser ut som du skulle hatt deg ett sett med bbs rs felger med litt høyere ET er bilen i det heletatt kjørbar sånn som det er nå? bilen er fullt kjørbar. bare såvidt litt kosesubbing bak. men er trangt med 8" forran, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet April 27, 2009 Hehe... Alle bildene ble flyttet etter forespørsel fra Håkon. Så nå er det Heine Sørensen som har startet bildetråden i mediaforumet... Hehe... Men det går vel greit.. Er ikke så veldig dreven i akkurat flytting osv... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=154179 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...