#1 Skrevet Februar 24, 2009 Noen som vet hva som kan gjøres for å få litt dumpventil lyd fra denne? For det er vel ikke egnet å montere åpen dump på denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2009 Åpent konfilter og Forge007 resirkventil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2009 Åpent konfilter og Forge007 resirkventil? Vet ikke jeg så jeg spør dere andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2009 Vet ikke jeg så jeg spør dere andre Kom å hent filter så prøver du. Ikke bruk dump. Vil også bli høyere lyd av avlastningsventilen ved chip og bytte til en kraftigere resirk fra Forge. Har vell vært litt problem med den orginale plastventilen som fiser ut trykket på disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2009 Er vell ikke Forge 007 som skal på denne heller..? http://www.turbofun.no/product/440562/Forge_VAG_2.0_FSIT_valve.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2009 Får hive på et filter, å ta det derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...