Hvor kan jeg få kjøpt dype felger?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvor kan jeg få tak i dype felger? Altså felger som går innover i midten som en skål.

 

mvh

Robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert lettere å hjelpe deg hvis du har et bilde av felgen du tenker på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bil den skal på.. Størrelse osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kumlokkene er vel motsatt av hva han tenker (i senter), hvis JEG forstår han rett da. Hehe.

 

Feil merke og hjul, men er det slik form du tenker på?

32_1838210080.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Størrelse må vel bli 17-18" da de skal sitte på en Audi Coupe typ 89. De jeg tenker på er noe sånt som disse:

audic-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hva de heter, men skikkelig gromme hvis en har litt voksne bremseskiver! :)

 

Finner ikke mer info der du fant bildet, Robin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jo også veldig mye med bredde og innpress å gjøre. Mange felger som er "rette" i 7" med ET45 som blir "buet" når de er 10" med ET20, og dette er da felger som ikke har kant. Har man kantfelger, er det kanten som blir bredere og eikene forblir like. Som regel.

 

BBS CH er jo et klassisk eksempel. Bilde av smal og brei felg under (smal øverst):

15016d1031749435-e46-m3-19-bbs-ch-pics-1

 

gbt11%5B1%5D.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FInner ingen mer info ang bilde noe sted. I og med at de skal gå på bilen også så kan de vel ikke være særlig breiere en 7-8"? Nå er det selvfølgelig mulig at disse felgene er photoshopa på bilen, men hadde vært moro fått til noe lignende på min egen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.