#1 Skrevet Februar 24, 2009 Hei!kjøpte meg noen borra skiver(ikke ufo)som skulle være til s4/s6: bh :,men dem er for små.De er 275*25.men skal være 314*30.?hva kan de 275 skivene være til?? mvh kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2009 S4/s6 USA Europa har større bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2009 S4/s6 USA Europa har større bremser. He He!jeg mistenkte noe sånt!vil det si at skivene ikke passer noe annet enn en usa bil?i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2009 Vil tro det, men passer kanskje andre biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2009 Vil tro det, men passer kanskje andre biler? Da vet kansje noen hvem bil dem passer til?hva med s2 el no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2009 Feil inpress på skivene i forhold til S2. Såvidt jeg vet er det kun US-S4 som har de skivene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2009 Feil inpress på skivene i forhold til S2. Såvidt jeg vet er det kun US-S4 som har de skivene.. pokker:oda får jeg vel se om jeg blir kvitt dem på ebay! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...