#1 Skrevet Februar 24, 2009 Har et problem med en golf 2 1.6l med vanlig forgasser, (ikke no monopoint) Bilen går som den skal fram til den begynner og bli varm og da begynner den og rykke og nappe og gå skikkelig dårlig (altså dårligere enn normalt) men når den blir i ordentlig varm (driftstempratur) så går den som den skal igjen, Trenger hjelp, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2009 har nå skiftet rotor, fordeler, luftfilter, tennplugger og kabler, den fjusker ikke like mye men den fjusker litt kan det være coil´n? el kan det være att den suger falsk luft et sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2009 du må bare dure på og leite etter evt vakuumlekkasjer.. sjekk og flensen mellom forgasser og innsug, den har en tendens til å bli litt sprø med åra. så den kan være en fordel og bytte, koster en slikk og ingenting på biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2009 Spray med startgass rundt forgasseren mens den går på tomgang. Øker turtallet har du funnet lekasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2009 da skal jeg bytte den pakningen og bensinfilter imorgen i håp på att jeg skal vinne over den nappingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2009 da har jeg skiftet pakning og bensin filter, men den vart ikke no bedre men så fikk jeg tak i en forgasser til en 1.8l og satte på den og nå går den som den skal nesten, så tråd kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2009 Var den forgasseren bolt-on på flensen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...