Anbefalte innlegg

Har et problem med en golf 2 1.6l med vanlig forgasser, (ikke no monopoint) Bilen går som den skal fram til den begynner og bli varm og da begynner den og rykke og nappe og gå skikkelig dårlig (altså dårligere enn normalt) men når den blir i ordentlig varm (driftstempratur) så går den som den skal igjen,

Trenger hjelp,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå skiftet rotor, fordeler, luftfilter, tennplugger og kabler, den fjusker ikke like mye men den fjusker litt kan det være coil´n? el kan det være att den suger falsk luft et sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må bare dure på og leite etter evt vakuumlekkasjer.. sjekk og flensen mellom forgasser og innsug, den har en tendens til å bli litt sprø med åra. så den kan være en fordel og bytte, koster en slikk og ingenting på biltema

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray med startgass rundt forgasseren mens den går på tomgang.

Øker turtallet har du funnet lekasje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg bytte den pakningen og bensinfilter imorgen i håp på att jeg skal vinne over den nappingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg skiftet pakning og bensin filter, men den vart ikke no bedre men så fikk jeg tak i en forgasser til en 1.8l og satte på den og nå går den som den skal nesten, så tråd kan stenges

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den forgasseren bolt-on på flensen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.