#1 Skrevet Februar 25, 2009 Min Audi 80 2,3E quattro fusker litt ved pådrag. Det er veldig smått, man merker det ikke når man sitter på, men merker godt til det når man kjører bilen hver dag. Er mest når motoren er kald, ved pådrag. Kan hende det kommer litt fram mens jeg er en stund på høye turtall også fks. pådrag i oppoverbakke. Kan katalysatoren gjøre dette? Andre årsaker? Hvordan blir bensinpumpen når den blir gåen? Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2009 Feiltenner den eller bare går dårligere? Katalysatoren er det neppe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2009 Feiltenner den eller bare går dårligere? Katalysatoren er det neppe.. Den går dårligere. Den drar jevnt oppover helt til det virker som om det et par hul der effekt avtar, for så å komme tilbake igjen. Men bilen er helt normal ellers, annet enn disse små "hullene" Kan bensinfilter være en faktor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2009 Høres ut som det typiske KE3-Jetronic-problemet som jeg har erfart selv på flere biler og hørt om mange ganger.. Har da prøvd å bytte omtrent alt uten at det har blitt bra.. Prøv å skifte bensinfilter om du ikke har gjort det før og se om det hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2009 Høres ut som det typiske KE3-Jetronic-problemet som jeg har erfart selv på flere biler og hørt om mange ganger.. Har da prøvd å bytte omtrent alt uten at det har blitt bra.. Prøv å skifte bensinfilter om du ikke har gjort det før og se om det hjelper. prøvd å bytte dyser? tror det er eneste jeg ikke har testa med,rare er at det kan gå lenge mellom hver gang den får en sånn tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...