Anbefalte innlegg

Hehe.. Måtte bare se om igjen 5 ganger at det virkelig var en S8, utrolig strøken 2000-mod til snaut 600 lapper.. Har bare sååå lyst, finansieringen sa 200' cash, og 7200 pr. måned i 60 mnd.. Urrk..

Men en får da en superbil til same pris som en 'trøtt' A6 2.4!!

 

Vil ha..

 

Skulle vi ikke ha julebord med møllerbesøk, kanskje? :D

 

 

(Beklager dobbel post..)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De klarte jo ikke å få den klargjort da jeg var der og den service er ikke god nok til at jeg gidder å kjøpe den bilen ass:cool: :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Det er sikkert og visst!!

 

Var forresten innom Auto E18 i Oslo, og så en A8 3.7 nedsnødd utenfor. Gikk inn og spurte en av to jypling-selgere som satt henslengt i en sofa, som så vidt gadd å snakke med meg. Da jeg spurte om A8'n utenfor sa han bare 'Nei, vi har ingen A8'er nå!' og ikke noe mer.. Han var helt uinteressert i å prøve å prakke på meg ny bil, så der gidder jeg _heller ikke_ å handle!

Dessuten skulle de ha 8243,- for 4 stk 205-55/16 Continental piggfrie, selv med 4 for prisen av 3-rabatten! Kanskje det var 3 for prisen av 4??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...jeg skal låne den S8 til uka...noen som vil bli med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Hm...jeg skal låne den S8 til uka...noen som vil bli med?

 

Tør ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...jeg skal låne den S8 til uka...noen som vil bli med?

 

Jeg jeg jeg jeg vil bli med.. : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra svart Andreas......og Tor....skal ikke lure deg og evt andre lenge med en dårlig spøk...........eller kanskje vi kan kalle det en våt drøm istede for en spøk......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.