#1 Skrevet Februar 25, 2009 som over , er det noen som har noen halvslitte ufo klosser ? Er i ferd med å skifte til s6 bremser , men nå viser det seg at bremsbelegget på inner klossen på ufo bremsene mine er borte. synes det er litt overkill å kjøpe nye for å bruke en 1-2 måneder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2009 pokker og.. hadde denne tråden komt for ei uke siden så hadde du kuinna fått mine.. men rydda litt i garasjen på søndag.. og då rauk mine gamle i bosset... desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2009 ikke no problem , svippa innom mekonomen å fikk kjøpt noen nye til en overlevbar pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2009 jeg hadde jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2009 Jeg å. Type gratis til og med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...