#1 Skrevet Februar 25, 2009 Lurer på om det er noen som vet hvor mye olje det skal være på gearkassen på en vr6? Noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2009 bump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2009 Står 2 liter her hos meg, men det hørtes jækla lite ut. Kan vel kanskje stemme alikevel. Sjekk Castrol sine sider for nærmere opplysning om oljetype osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2009 Dette her står om min 95 VR6 Syncro: Spesial girolje SAE 75W-90 VW G50 Alle temperaturer Differensial, bak (4x4) Spesial girolje SAE 75W-90 VW G50 Alle temperaturer Automatisk transmisjon Ikke bland oljer med ulike spesifikasjoner ATF VW G052 162 ATF Dexron >1995 Alle temperaturer Differensial fra automatisk transmisjon Spesial girolje SAE 75W-90 VW G052 145 Alle temperaturer Kapasiteter Bunnpanne, inkl. filter 5.5 (l) Manuell transmisjon 02A/02C Girkasse etterfylling 2.4 (l) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2009 skal se hvor mye jeg får til. grunner til at eg lurer på dette er fordi jeg skulle skifte gearolje på en bmw eg hadde for en stund siden. fikk oppgitt hvor mye olje som skulle være på kassen, men eg klarte bare å fylle på halvparten. men no har eg jo fått ganske gode svar. takkar:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...