#1 Skrevet Februar 25, 2009 Hei. Skulle til og bytte bensinfilter i dag, da jeg så hvordan filteret satt i braketten ved siden av tanken skjønte jeg egentlig ikke stort. Noen som har noen lure idèer til hvordan dette gjøres?? På forhånd takk:) Mvh. Kim Robin Stendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2009 Ingen som ha byttet filter på en competition som vet hvordan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2009 Dette er vel likt på de fleste B4 modeller? Isåfall også samme som på første generasjon A4, som er beskrevet med en bilderik walktrough her; http://www.audiworld.com/tech/eng49.shtml Jeg brukte denne når jeg byttet på min B4, men gav opp å få opp skruen som klemmer holderen. Smurte heller inn filteret med teflonspray og dro det ut med en svær vannpumpetang, og dunket det nye forsiktig inn - også smurt inn i teflon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2009 Synes dette hørest litt vel avansert ut. Men alt er jo likt som på bildet, men må da kunne gjøre dette på en annen måte kanskje.. Men takk for svaret hvertfall, da fikk jeg jo svar på hvertfall en måte det kan gjøres på. Noen andre som har byttet filteret på disse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...